Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 27, 2007 10:17:18 GMT -5
Suishou draaide zich om en grijnste ''Lijkt me leuk'' antwoorde ze opgewonden. Ze liep naar hem toe en tikte met haar wijsvinger tegen zijn borst ''Foei, vergeten wat ramen zijn!'' ze lachte ''Noodelssoep gekkie''' ''maar'' vervolgde ze haar verhaal ''Waar dan?'' ze hielt haar vinger nogsteeds tegen zijn borst gedrukt terwijl ze hem lachend aan keek.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 27, 2007 10:45:10 GMT -5
"Er was hier toch ergens een sushi bar? Of wil je mijn zelfgeproefte Sushi proeven? Ramen heb ik niet in huis, dus het was noodelssoep? owja,nu weet ik het weer" hij keek naar haar vinger die tegen zijn borst gedrukt zat. "Alleen..moet ik wel de kans krijgen om je mee te slepen" hij grijnsde eventjes.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 27, 2007 14:54:15 GMT -5
Suishou lachte even ''mij mee slepen?'' ze grijnste en hielt haar vinger van zijn borst ''hehe wie zegt dat ik zomaar met je mee wil?'' ze keek hem aan ''straks ben je een verkrachter!'' zij ze wat beangstigend, maar op een lachende toon.
Suishou glimlachte, ze had wel trek in sushi, van de gedachte moest ging ze al watertanden ''sushi sushi sushi, ik kies voor sushi!'' riep ze vrolijk met haar hand in de lucht gestoken
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 28, 2007 5:08:42 GMT -5
Uruha schudde zijn hoofd "Zo'n persoon ben ik niet en dat heb je onder andere al ontdekt, dus we gaan voor Sushi? Bij de bar of mijn overgebleven sushi? Ik denk toch dat je liever de bar neemt of niet?" Sushi,werdt het dus en hij was er ook mee eens. 'oke dan,laten we gaan"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 28, 2007 11:06:40 GMT -5
Suishou glimlachte ''Sushi, Sushi, Sushi!'' dit herhaalde ze een paar keer en ging daarna naast Uruha lopen richting de uitgang van het kerkhof, uiteten. Ze keek Uruha even aan en pakte zijn hand beet, vervolgt door een glimlach.
(OOC) nu moeten we toch, andere topic openen? *blond*
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 28, 2007 11:23:25 GMT -5
( Jep ^^ Jij of ik openen? *slaat net banner op in Photoshop* )
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 28, 2007 11:25:40 GMT -5
(OOC) *denkt* jij, want jij trakteert
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 28, 2007 11:26:55 GMT -5