Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 11, 2007 12:10:02 GMT -5
Suishou rammelde aan het versleten slot dat bij de ingang van het kerkhof hing ''ga open rot ding'' vloekte ze inzich zelf, ze hoorde een krakend geluid en merkte dat het slot was open gegaan, ze klemde haar tekenblok tegen zich aan en liep het kerkhof pad op
van weerskanten stonden graven, grote klein oude er stonden hier en daar verdorde bomen en kleine jonge plantjes.
Ze liep het pad af en ging op een grafsteen zitten, ze tekst was niet meer zichbaar en hier en daar groeide er mos overheen, ze legde haar tekenblok neer en tuurde voor haar uit, Tot dat haar ogen op iets ongewoons vielen.
''een nieuwe grafsteen, op deze plek? ze liet haar tekenblok op het oude graf liggen en liep blancerend over de graven naar het andere graf deze zag er echter vergeleken de andere nieuw uit, ze hielt haar hoofd iets schuin en bekeek het grafsteen goed ''welke idioot wil hier nu nog liggen ze bekeek de tekst die er opstond, deze was onleesbaar omdat het afgebroken was. Maar waarom zag het graf er dan nog zo nieuw uit?
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 12, 2007 11:09:08 GMT -5
"Een idioot die niks van dit af weet?" antwoorde Uruha terwijl hij voor een ander graf stilstond. Op dit graf lag nog een verwelkt bosje bloemen en heel wazig kon je de naam Kurokuma staan. De grafsteen was al wel wat ouder,maar hij veegde iedere dag het stof eraf en eens in de zoveel tijd ruimde hij alles rondom het graf weg. "Wat doe je eigenlijk op een kerkhof?" vroeg hij toen aan het meisje.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 12, 2007 11:24:57 GMT -5
Suishou shrok zich dood en struikelde half over een afgebroken stuk grafsteen ''je mag volgende keer weg zeggen als je me gaat besluipen'' antwoorde ze een beetje fell, ze rolde met haar ogen en hielt haar schouders op''hmm gewoon, rondhangen het is hier altijd rustig'' zij ze daarna haar stem was al wat rustiger en ze richte een blik op de jongen ''wat kom jij hier dan doen?'' vroeg ze uiteindenlijk. Ze zag hem dingen opruimen rond het graf en kon al raden wat hij kwam doen. Ze zuchte even en beegde de plukken haar uit haar gezicht weg.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 12, 2007 11:46:02 GMT -5
Uruha keek eventjes verbaast "Besluipen? Nee,ik bezocht het graf van mijn broertje,als je dat wou weten" hij veegde nog wat zand weg en mompelde iets wat niet hoorbaar was. Hij keek het meisje niet eens aan en verpulverde nu de oude bloemen tot het niks was dan kleine mini blaadjes.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 12, 2007 12:39:09 GMT -5
Suishou slikte, ''Sorry, het was niet de bedoeling..'' haar stem haperde, ze liep het oude graf om haar tekenblok tepakken ''om-'' begon ze weer ''Sorry laatmaar''
Ze ging naast het best nieuwe grafzitten en schetste de treurwilg die een stuk verder op groeide, zijn bladeren hingen tot aan de grond.
''Kom je hier vaak?'' vroeg ze, ze legde haar potlood neer en keek even naar hem.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 5:13:22 GMT -5
"Maakt niet uit, ik kom hier elke week,aangezien ik vaak op deze dag weinig te doen heb" legde hij toen uit. Hij keek nu naar het meisje en haalde weer zijn schouders op "ik ben trouwens Uruha,sorry dat ik je liet schrikken daarstraks"
Hij keek van haar tekenblok naar de boom die ze aan het tekenen was en toen weer terug naar haar. "Tekenfan?'
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 7:49:11 GMT -5
Suishou knikte ''uhu, grote teken fan'' ze keek hem even aan ''maakt niet uit, ik ben Suishou'' ''hou jij ook van tekenen dan?'' vroeg ze, ze tikte met haar potlood op haar tekenblad en beet op haar onderlip, dat deed ze meestal uit zenuwen.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 8:17:09 GMT -5
Hij knikte "Ik teken ook graag ja,maar mijn tekeningen heb ik nooit aan iemand laten zien" Hij leunde tegen een andere grafsteen die een soort bankje leek te zijn door de manier waarop hij al afgebrokkeld was.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 9:10:16 GMT -5
Suishou glimlachte ''ik ken het, mijn tekeningen hou ik liever ook voor mezelf'' ze staarde even voorzich uit, ''wat teken jij zoal?'' Ze stond op met haar tekenblok in haar handen en ging naast hem zitten, ze schoof haar tekening naar hem toe en glimlachte even ''ik meestal, natuur.. of fantasie dingen''
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 11:09:07 GMT -5
"Ook meestal de natuur, maar vaak ligt het aan de omgeving waar ik ben wat ik van plan ben te tekenen" Hij keek naar haar tekenblok en pakte die toen even aan om de voorste tekening van de treurwilg te bekijken. Uruha bladerde niet verder aangezien hij niet wist of ze dat wel fijn zou vinden.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 11:16:20 GMT -5
Normaal zou ze niet open zijn, en haar tekeningen zomaar aan iemand laten zien maar, iets zij haar dat dit geen kwaad zou kunnen. Ze glimlachte ''als ik wil tekenen ga ik meestal hier heen, hier komen gelukkig niet zovaak mensen'' ze pakte het tekenblok weg en balderde er door heen ''zoals deze..'' zij ze terwijl ze een andere tekening liet zien, afgebeeld een vlinderstruik met rondvliegende vlinders er omheen ''in het park gemaakt'' opnieuw glimlachte ze, eigenlijk wat ze de meeste tijd deed. Gewoon glimlachen daar zijn geen woorden voor nodig.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 11:22:17 GMT -5
Uruha keek wat nieuwsgierig naar de tekening "mooi, ik had niet verwacht dat je dat zo precies kon natekenen,zal veel werk hebben gekost" hij glimlachtte weer en dacht even na ja,dit moest haar veel werk hebben gekost Lastig moest het ook vast zijn door de vlinders.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 11:29:39 GMT -5
Suishou glimlachte ''gewoon de tijd voor genomen'' ze pakte haar tekening terug en deed ze in haar tekenblok. Ze hielt haar hoofd iets schuin, terwijl ze een beetje voor zich uitbleef staren, in gedachte verzonken over wat ze nu moest zeggen, ze had geen flauw idee zomaar een onderwerp aan prikken zou ook niet echt een goede oplossing zijn. Ze zuchte en keek vanuit haar oog hoeken naar Uruha.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 11:33:08 GMT -5
"Dat begreep ik" zei hij, opnieuw glimlachtte hij en staarde naar het graf tegenover hem. Het graf van zijn broertje,eventjes zuchtte hij maar besloot niet te veel aan zijn broertje te denken. "En..nog veel huiswerk gekregen laatst?' vroeg hij toen. Zijn stem klonk zachter dan eerst maar hij kon daar zelf weinig aan doen.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 11:38:33 GMT -5
Zuchte zuchte ''behoorlijk-'' ze zuchte opnieuw bij de gedachte dat ze nog wiskunde moest gaan maken Wiskunde waar ik hellemaal geen zak van snap, jij dan?'' Ze leunde wat naar achteren waardoor ze wat voelde afbrokkelen van het graf.
|
|