Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 10:23:55 GMT -5
Suishou knikte en liep een rondje door de bagane grond van het kerkje, ze staarde even naar een gammel trapje en keek Uruha aan ''wat zou er eigenlijk boven zijn'' Ze zuchte even en liep naar het raampje ''het ziet er volgens mij niet naar uit dat het snel zal ophouden met regenen'' ze tikte met haar wijsvinger tegen het raampje aan.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 16, 2007 10:48:05 GMT -5
Uruha keek van het gammele trapje naar Suishou "Werkelijk heb ik geen idee" antwoorde hij toen. Hij was nooit echt binnen geweest,behalve in de deuropening. Vervolgens liep hij naar het raampje waar Suishou voor stond en keek ook naar buiten. "Inderdaad"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 10:53:25 GMT -5
Suishou keek Uruha aan ''ach'' mompelde ze. Ze zuchten even, en keek toen even naar buiten. Ze draaide zich om en liep richting het gammelende trapje, ze lachte ''nou, we zitten hier nog wel even dus-'' ''dus kijken kan geen kwaad toch?''
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 16, 2007 10:57:16 GMT -5
"Denk het niet,maar ik zou oppassen met die trap, hij ziet er niet bepaald stevig uit" zei hij. Terwijl hij wegkeek van het raam naar Suishou. "Dus..loop maar niet te snel"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 11:10:40 GMT -5
Suishou knikte ''het is maar een trap'' ze leunde met haar hand op de trap, terwijl ze haar voeten er op liet leunen, een paar stappen tot ze bijna boven was. Ze kon neit verder door een luik, ze drukte haar handen er tegen aan terwijl ze trap stond te gammelen onder haar voeten.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 16, 2007 11:14:32 GMT -5
Uruha bleef onderaan de trap staan. "Voorzichtig,krijg je het luik niet open?' hij zag dat ze duwde tegen iets,dat vanaf deze afstand op een luik leek. "Het gaat niet echt makkelijk volgens mij"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 11:18:35 GMT -5
Suishou duwde nog harder ''volgens mij zit die vast'' Ze zuchte even ''het is niet eerlijk, ik wil naar boven'' ze duwde nog harder waardoor het luik een stuk verschoof even ales haar voeten. Ze wankelde onhandig en duwde het luik half open. Ze greep emt haar handen de rand vast om zich in even wicht tehouden, Ze lachte ''gelukt'', ze keek even naar binnen ''Uruha, dit moet je zien'' zij ze vrolijk toen ze haar ogen op Uruha gericht had
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 16, 2007 11:22:20 GMT -5
"Klim dan verder, zodat ik kan kijken" zei hij lachend, aangezien ze nog half daar hing en op de trap stond. Langzaam liep hij ook de trap op,tot hij bijna niet meer verder kon omdat Suishou daar stond. "Wat is er zo geweldig?'
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 11:25:30 GMT -5
Suishou klom naar boven en bleef aan de trap zitten, het was best donker maar nog wel zichtbaar om de kamer te kijken, aan de muren hingen oude versleten schilderijen.
OOC: moet eten sorry.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 16, 2007 11:34:03 GMT -5
Ook Uruha klom nu verder omhoog en keek verbaast om zich heen. "nooit gedacht eigenlijk,dat hier werkelijk nog iets zou zijn" hij keek nieuwsgierig naar de schilderijen maar zag niet alles goed doordat het donker was.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 12:17:51 GMT -5
De schilderij waren oud, gescheurt maar de tekeningen die er opstonden waren nog intact. De muur zag er ook versleten uit en er was maar een klein raampje, gebroken glasscherven lagen er naast, waarschijnlijk van een spiegel maar die was nergens tebekenne. Suishou liep langs de schilderijen, haar ogen vielen op een schilderij, die veel verschilde met haar tekening. Het leek de zelfte treurwilg alleen misschien wel 100 jaar eerder. Suishou liet haar vingers over een andere schilderij glijden, ze richte een blik op Uruha ''ik had dit eigenlijk ook niet verwacht''
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 17, 2007 10:46:36 GMT -5
"Wow..die zijn wel erg oud..denk je dat ze hier weg mogen? Misschien kunnen ze wat opgeknapt worden?" hij stond stil voor een schilderij van een grafkistje van een klein kind. Je zag alle mensen die erbij getekend waren erg treurig kijken.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 17, 2007 17:43:40 GMT -5
''ik weet het niet'' antwoorde Suishou onzeker ''' je kent de geruchten toch?'' ze slikte even ''het lijkt me niet verstandig om ze weg tehalen'' Ze wankelde even en hielt haar hand door haar blonde haar. Suishou schudde haar hoofd en hielt hem daarna iets schuin haar pink op haar lip gedrukt. Suishou zuchte, waarschijnlijk zou het niet veel goeds betekenen als we ze zoude weg halen, of we hangen ze in het centrum van kunsten.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 18, 2007 7:54:58 GMT -5
Uruha keek van het schilderij naar Suishou "Welke geruchten? Maar ik denk in ieder geval dat we ze beter kunnen laten hangen ja" Hij bekeek rustig een ander schilderij. Laten hangen was beter, het hoorde hier immers. Daarom hing het er waarschijnlijk al jaren en waren ze ook redelijk oud.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 20, 2007 8:43:35 GMT -5
Suishou slikte ''ken je de geruchten niet, dat hier verloren zielen rondwalen?'' Suishou haar ogen flitste heen en weer om heel de kamer tebekijken. Ze is best bijgelovig als het om geesten gaat. Ze keek Uruha weer aan ''waarschijnlijk-'' ''maar, het zijn maar geruchten vast niet echt''
|
|