|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 11:41:22 GMT -5
Uruha glimlachtte eventjes "Wiskunde snap ik wel, alleen psygologie ofzo niet bepaald" gaf hij als antwoord. "Samen met frans geloof ik.. en nederlands gaat nog wel"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 11:47:06 GMT -5
Suishou keek hem aan ''Spygologie is toch niet zo heel moeilijk, of is het zo handelings opdracht?'' ze slikte even ''ik vind psygologie best wel leuk, zolang ze het bij hun eigen leven houden'' Suishou sloeg haar armen achter zich waardoor opnieuw een krakend geluid kwam, dit keer echter brak er wel duidenlijk iets af waardoor ze naar achteren viel en op het mos achter het graststeenbankje terecht kwam ''kluns'' vloekte ze nijdig inzichzelf''
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 13, 2007 11:53:22 GMT -5
Uruha keek om toen hij iets hoorde kraken en ineens geen Suishou naast zich had zitten. Hij zag haar op de grond liggen en moest toch wel een beetje lachen "Grafstenen van 100 jaar oud zijn niet meer zo stevig hoor" hij stak zijn hand uit naar haar zodat ze overeind kon komen. "Het is een handelingsopdracht"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 14:00:28 GMT -5
Suishou pakte zijn hand beet en trok zich overeind weer de grafsteen op ''dankje Uruha'' zij ze met een glimlach op haar gezicht toen ze weer recht opzat ''Wat houd die opdracht precies in dan?, misschien-'' ''misschien kan ik je er mee helpen'' stelde ze voor.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 14, 2007 4:00:58 GMT -5
"Ik heb het niet echt op Pshygologie, maar de opdracht was iets met een soort intervieuw geval aan iemand die problemen had met ... ehm. waarom vergeet ik dat nou weer?' eventjes zuchtte hij maar glimlachtte weer. "Ach.. ik weet alleen nog maar dat ik iemand moest intervieuwen die een probleem had.."
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 11:28:01 GMT -5
Suishou slikte ''enu.. je hebt nog niemand gevongen die je kan intervieuwen dan?'' ze draaide een pluk van haar haar rond haar vingers terwijl ze zenuwachtig met haar ogen heen en weer shoot.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 14, 2007 11:36:37 GMT -5
Uruha schudde zijn hoofd "niet bepaald..ik weet niet meer precies wat nou echte problemen zijn.." Hij keek van Suishou weer naar het graf en stapte toen weg van het graf waar hij tegenaan leunde. "maar die vindt ik vast nog wel"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 11:46:09 GMT -5
Suishou glimlachte, onzeker maar niet opmerk baar. ''iedereen heeft wel zijn problemen, ze een iets groter dan de ander'' ze zuchten even en keek Uruha aan ''je moet gewoon iemands vertrouwen winnen, voordat ze hun geheimen, angsten of probemen gaan vertellen, dat doen ze niet zo even makkelijk in een interview''
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 14, 2007 11:49:57 GMT -5
"Dat snap ik, aangezien ze me niet kennen en ik kom aanzetten met een intervieuw dan denken ze nog wel dat ik gestoord ben..dus ik denk dat ik maar eens kijk in mijn familie.." voor zover hij die nog had. "Eigenlijk vindt ik het niet echt een leuke opdracht, geheimen zijn er om geheim te blijven, angsten hoef je niet te vertellen en problemen dat gaat niemand echt aan behalve jezelf toch?'
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 12:21:21 GMT -5
Suishou glimlachte, Ze bleef hem een langetijd aan kijken. Maar richte vervolgens haar blik weer op een grafsteen tegen over haar ''anders, wil ik-'' ze stopte even en zuchte ''ik je wel helpen'' Ze beet op haar onderlip en keek Uruha aan terwijl ze zich probeerde te realiseren dat het eigenlijk omogenlijk zou zijn, hoe kon ze dat nu denken. Alles zou uiteindelijk toch tot een ramp uitlopen. Suishou niet zo negatief
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 15, 2007 11:22:37 GMT -5
Uruha glimlachtte eventjes "Dat hoeft niet,maar als je het wilt,hulp is altijd welkom" Toen keek hij naar de lucht, het begon donkerder te worden. "Ehm.. ik weet niet of je van regen houdt,maar zullen we ergens schuilen?"
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 15, 2007 11:45:59 GMT -5
Suishou knikte, ze keek even om zich heen ''volgens mij bij het oude kerkje kunnen we wel schuilen'' stelde ze voor, ze wees naar een oud kerkje, daar waar de meeste geruchtem vandaan kwamen, het was gammel, oud, versleten en rot van binnen. suishou stond op en voelde de eerste regen druppels al over haa voorhoofd glijden, ze pakte haar tekenblok en Uruha zijn hand ''kom mee'' zij ze op een vrolijke kinderlijke toon ''voordat het nog erger wordt'' ze keek even naar de lucht, regen was niet zo erg behalve als haar tekeningen er aan kapot zouden gaan.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 15, 2007 11:51:59 GMT -5
"ik volg je wel" Hij keek eventjes naar de lucht en sloot meteen zijn ogen toen er een regendruppel op zijn voorhoofd viel. Vaak kwam de regen dan ook in zijn ogen. "Ren maar voorop, anders zijn je tekeningen kapot!" Hij begon haar alvast een klein stukje mee te trekken, op een zachte manier.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 16, 2007 9:31:17 GMT -5
Suishou rende richting het verlaten kerkje, half struikelnd over een gebroken stuk grafsteen. Ze duwde de deur van het kerkje open die met een hoop gekraak open ging. Ze liep naar binnen en keek even achter zich, het was behoorlijk hard gaan regenen. Suishou vaagde de regendruppels uit haar gezicht samen met wat doorweekte plukken haar. Ze keek Uruha lachend aan ''Volgens mij ben je een beetje doorweekt'' zij ze met een opgewekte stem, ze keek even naar zichzelf ''niet dat ik niet doorweekt ben'' gaf ze daarna toe. Ze bekeek het oude kerkje het gaf haar best wel de kriebels, zo verlaten, zo leeg, zo akkelig stil je hoorde alleen de regendruppels op de gebarste ramen tikken en de wind langs het verrotten hout schuren.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 16, 2007 10:16:02 GMT -5
Uruha trok zijn vest uit,aangezien die het natste was. Over een oud plakje die uit de muur stak hing hij hem te drogen. "Ach..doorweekt zijn is niet zo'n probleem, droogt vanzelf" Hij liet zijn blik de ruime rond gaan en luisterde naar de geluiden. Toen schudde hij kort zijn hoofd en veegde de regendruppels van zijn gezicht. Zijn haren droogden vanzelf,ookal waren ze vrij lang.
|
|