|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Oct 26, 2007 12:05:14 GMT -5
Rain Baylor
Rain glimlachte naar Jon. Wat was hij lief! "Wat ben je toch weer lief..." Zei ze zachtjes. Ze werden nogal naar binnen geduwd door de enorme menigte. PMA was een enorme school, en iedereen kwam. Ze hield haar kaartjes in de lucht en mocht doorlopen.
Toen kwam ze bij het tafeltje met de bandjes; voordat ze het doorhad had ze een blauw 16+ bandje aan haar pols geschoven gekregen. Het voelde een beetje raar om te weten dat ze niet zenuwachtig hoefde te zijn; omdat ze al zestien was. Dit was haar tweede Prom waarbij dat niet hoefde, en nog voelde het raar. Hoeveel feestjes waren zij en Abby niet op hun 15e afgestruind, helemaal zenuwachtig omdat ze bang waren geen bandje te krijgen?
[/font][/size]
|
|
Claire
Junior Member
Cheerleader
|
Post by Claire on Oct 26, 2007 12:14:31 GMT -5
Nog steeds zat Claire rustig aan de bar met haar drankje, die ze tot nu toe al tot de helft leeg had gedronken. Haar blik gleed even door de ruimte, er waren al veel mensen lekker aan het dansen. Even sloeg ze een klein zuchtje bij het zien van wat stelletjes. Ze miste het wel een beetje om een vriend te hebben aangezien het alweer een tijdje geleden was voor haar dat ze een vriendje had.
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Oct 26, 2007 12:39:10 GMT -5
Zach Lowrens
"Je bent zenuwachtig, niet?" Vroeg hij, met een kleine glimlach rond zijn lippen terwijl hij de auto startte. Ze waren zo bij de Star, zo ver weg was dat niet. Hij drukte het gaspedaal in, waarna ze vertrokken - richting het prom. Zijn blik gericht voor hem, op de weg terwijl aan beide kanten lantaarnpalen langsflitste. De radio weerklonk vrolijk door de auto, en Zach zag voor hem het parkeerterein van de Star al verschijnen.
"Daar zijn wel al" Zei hij met een lichte grijns, terwijl hij de sleutel uit het contact vistte, en uitstapte. Nog voordat Jarlé uit kon stappen, hij had de deur voor haar geopend, en keek haar glimlachend aan. Hij had eerlijk gezegd heel wat goed te maken, en het enigste wat hij nu op dit moment kon doen was de charmeur uithangen.
|
|
|
Post by # Jump on Oct 27, 2007 5:03:09 GMT -5
-Jump Wood-Jump ging niet met tegenzin en ook weer niet 'graag' naar het prom. Desondanks zijn situatie op Purple moon academy had ihj zichzelf gedwongen om te gaan, nouja; zijn moeder had hem erheen gestuurd en het had geen zin om ertegenin te gaan. Hij stond ondertussen al in de ongelooflijk lange rij voor álle mensen van Purple Moon die naar het prom gingen. Iedereen werd alle kanten opgeduwd; voor achter links en rechts. Jump deed moeite om overeind te blijven staan maar met die kleine moeite lukte het hem nog wel. Uiteindelijk stond hij zo ongeveer vooraan en liet hij zijn kaartje zien; hij mocht doorlopen. Ook Jump belandde bij de blauwe bandjes tafel en hij kreeg ook een bandje om, hij was 16 jaar oud en het was dus toegestaan voor hem om drank te kunnen krijgen. Hij werd de 'zaal' ingeduwd en hij keek vluchtig rond. Hij had dan meteen ook wel weer zin in een drankje dus hij duwde en propte zich tussen jan en alleman door om uiteindelijk bij de bar te kunnen komen en wat te drinken te kunnen bestellen. Hij vond een lege barkruk ging erop zitten en wachtte totdat hij eindelijk een drankje kon bestellen wat een minuut of 5 tot 10 duurde omdat het vrij druk was. Hij kreeg uiteindelijk toch wat te drinken in zijn handen gedrukt, hij wist niet wat het was; maar de barman kon hem waarschijnlijk niet verstaan wat hij had besteld omdat de muziek ietwat te hard stond.
Hij draaide zich om op de barkruk en leunde met zijn rug tegen de bar aan zodat hij zicht had op de dansvloer, eigenlijk was hij niet van plan te gaan dansen en dat zou hij dus ook niet gaan doen, maar héél misschien zou er nog een uitzondering komen, wat waarschijnlijk toch niet zo zou zijn.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 27, 2007 5:16:25 GMT -5
Uruha Kouyou
Uruha wreef kort over zijn zij "Je gaat me geen pijn meer doen,de rest van de avond,hoop ik" mompelde hij. Hij keek van Kaita naar Izumi "Je was alleen gekomen, remember? Kom even een vriendin bezoeken" Hij pakte Kaita's hand en trok haar zachtjes mee naar Izumi.
Izumi lightning
Ondertussen kreeg Izumi wat meer in de gaten, ze frummelde aan het blauwe bandje en zwaaide uiteindelijk naar Uruha en Kaita die haar kant op kwamen. Althans,Uruha trok Kaita zachtjes mee volgens haar. 'Hebben jullie het naar je zin?" ze glimlachtte eventjes.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 27, 2007 5:43:07 GMT -5
"Jaahaa, maar ik ben hier nú toch met jo--" Halverwege haar zin werd ze meegetrokken. Ze keek even naar het meisje waar ze nu tegenover stond en glimlachte. "Jahoor, zolang meneer hier m'n arm niet uit de kom wil trekken." Venijnig keek ze naar Uruha, waarna ze weer grijnsde. "Ik ben Kaita" Zei ze, terwijl ze haar hand uitstak naar het meisje waar ze tegenover stond.
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Oct 27, 2007 6:10:24 GMT -5
Jarlé Aidin
Jarlé glimlachte flauwtjes naar Zach. Ze voelde zich bijna misselijk van de zenuwen. De auto raasde vliegensvlug door de straten; wat haar misselijkheid niet echt deed verminderen. Ze was aan de ene kant blij dat ze auto gestopt was, maar aan de andere kant ook niet. Tientallen ogen keken hun richting op. Ze voelde de blikken prikken in haar rug.
Jarlé durfde bijna niets meer te zeggen. Gewoon naar Zach blijven kijken, bij hem blijven. Sprak ze zichzelf toe. Ze hoorde mensen lachen, giechelen. Ging dat over haar? Haar wangen kleurden licht rood. Ze pakte Zachs hand en kneep er zachtjes in. Snel stapte ze uit, en glimlachte naar hem.
[/size][/font]
|
|
Claire
Junior Member
Cheerleader
|
Post by Claire on Oct 27, 2007 6:24:06 GMT -5
Nog steeds met haar drankje in haar handen zat ze op een barkruk aan de bar. Ze verveelde zich dood maar gelukkig kwam er jongen (Jump) naast haar zitten. Haar blik gleed geinterreseerd even opzij in zijn richting waarna ze het glas weer richting haar mond bracht om nogmaals een slokje te nemen. Aangezien ze maar een paar mensen kende, en deze op dit moment niet zag, besloot ze om een 'gesprek' aan te gaan. "Heey.."
|
|
|
Post by # Jump on Oct 27, 2007 7:00:09 GMT -5
''O hey'' zei Jump automatisch toen hij iemand tegen hem hoorde praten. Hij keek opzij en zag een meisje zitten, een meisje dat hij niet kende, hij had haar waarschijnlijk wel eens gezien op PMA maar niet zover als hij zichzelf kon herinneren. Hij nam zelf ook weer een slok van zijn drankje waarvan hij nog steeds geen naam achter kon zetten. Hij glimlachtte nog even naar het onbekende meisje.
|
|
Claire
Junior Member
Cheerleader
|
Post by Claire on Oct 27, 2007 11:18:00 GMT -5
Toen de jongen terug 'hallo' zei verbreedde haar glimlach iets. "Ik ben Claire.." Misschien kwam het er een beetje stom uit maar ze kon op dit moment geen orginelere zin bedenken. Wat afwachtend, en in de hoop dat hij zich ook zou voorstellen, glimlachte ze in zijn richting waarna ze haar blik voor heel eventjes afwende richting degene die aan het zingen was.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 27, 2007 12:01:45 GMT -5
Izumi schudde de hand van Kaita "Ik ben Izumi,een oude vriendin van Uruha" ze glimlachtte eventjes. "Zozo..wat hoor ik nu Uruha,begin je haar te irriteren?" Uruha schudde zijn hoofd. "Nee, zij doet mysterieus" hij prikte Kaita in haar zij. Izumi keek van Uruha naar Kaita en weer terug. Vervolgens haalde ze haar schouders op. "Ach ja"
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 27, 2007 12:27:30 GMT -5
KAITA HANARO Kaita sprong op toen Uruha in haar zij prikte. "Ieks, kappen!" Piepte ze. "Ik ben heel kietelbaar." Zei ze, terwijl ze haar armen beschermend voor haar zij hield. "Dus... Waar hebben jullie elkaar leren kennen?" Zei Kaita, om maar een gesprek met Izumi op gang te brengen. Direct daarna zag ze achter Izumi een bekende staan. "Yuki!" Riep ze, terwijl ze opgetogen zwaaide. De jongen keek op, en rende direct op Kaita af. Bijna werd ze omgegooit in een enthousiaste omhelzing. YUKI AKAKITA Yuki keek wat verveeld rond, hij was nog geen enkele bekende tegengekomen en dat begon hem behoorlijk te irriteren. Toen hij bij de drankjestafel stond om daar wat rond te kijken hoorde hij tenslotte zijn naam. Hij keek op en zag Kaita, een vriendin uit de Franse les. Opgetogen liep hij op haar af en knuffelde haar bijna plat. Kaita! Tijd niet gezien! Ik had eigenlijk bloemen bij me maar die heb ik net aan een meisje gegeven die bij de ingang stond. Ze stelde het niet erg op prijs geloof ik want ze keek me aan alsof ik s'werelds eerste vliegende koe was." Begon hij enthousiast. "Maar ik moet nu best wel weer gaan, want ik bedenk me ineens dat ik dorst had. Dus ik ga wat te drinken halen, doei!" En hij liep weer terug naar de drankjes.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 27, 2007 12:38:42 GMT -5
Uruha Kouyou
Verbaast had Uruha gekeken naar de jongen die ineens Kaita omhelsde. Vrienden begreep hij meteen toen de jongen een soort verhaal af legde. Ook Izumi keek redelijk verbaast door de uitdrukking op haar gezicht. "Izumi en ik kennen mekaar van de basisschool,daar hadden we samen op gezeten,maar toen verhuisden we en later kwamen we mekaar weer hier tegen" zei Uruha toen tegen Kaita
Izumi Lightning
Izumi knikte "Dat klopt en...dat was een goede vriend van je?" ze had redelijk verbaast gekeken door de omhelsing tussen Yuki en Kaita,ook zij begreep dat zij beste vrienden waren. "Ik had die bloemen mooi bij me gehouden,straks kwam hij een leuker iemand tegen,wie weet was dat mens zo lelijk als wat" Ze maakte een grapje,want ze had nog niet bepaald lelijke mensen gezien.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 27, 2007 12:54:48 GMT -5
"Wauw, kleine wereld toch." Glimlachte Kaita toen Uruha en Izumi verteld hadden hoe ze elkaar hadden leren kennen. "Dat was Yuki Akakita trouwens, een goede vriend van me ja. We hebben samen Franse les." Even grinnikte ze om de opmerking van Izumi. "Het was nog leuker geweest als hij z'n bos bloemen aan een jongen had gegeven. Dán had hij pas de boel op stelten gezet. Hoe zou hij dan aangekeken zijn?" Grijnsde ze, ze maakte altijd grappen over het feit dat Yuki bi was. Hijzelf had er geen problemen mee, en maakte er geen geheim van.
|
|
|
Post by # Jump on Oct 27, 2007 13:18:42 GMT -5
Jump glimlachtte opnieuw toen het meisje zich voorstelde. ''Ik ben Jump'' antwoorde hij en knikte eventjes kort in de richting van Claire. Waarna hij het glas opnieuw tot zijn lippen ophief en een slok van zijn drankje nam. Opzich vond hij het niet vies maar er zat waarschijnlijk wel alcohol in. Jump was wel blij dat hij met iemand een praatje maakte, anders had hij niet veel gedaan hier.
|
|