|
Post by louise on Nov 2, 2007 18:45:51 GMT -5
R Y A N
"Kayleigh? hmm... Lillian klinkt anders veel interessanter" merkte hij plagend op. Hij wist zeker dat hij niet King werd gekroond. De helft van de school kende hem nog niet. Hij had in de paar weken dat hij in Starville bijna alleen nog maar meisjes ontmoet. Vervelend dat hij zich niet wat bekender had kunnen maken. Hij liep zelfverzekerd de ingang binnen nadat een van de mannen hun namen had gecontroleerd. Vervolgens kregen ze allebei een suf armbandje van 16+ voor de alcohol. Hij zuchtte zacht, hij was anders ook wel vast aan de alcohol gekomen. Zo'n punt was het niet. Eenmaal binnen in de discotheek zag hij dat het behoorlijk druk was. Mensen dansten vrolijk en er stonden ook behoorlijk wat mensen aan de bar. Alle jongens in een pak en alle meisjes in prachtige jurken. Wow.. Hij keek naar Lillian. "Wil je eerst wat mensen gedag zeggen of wil je wat drinken van me hebben?" vroeg hij aan haar, zich naar haar toebuigend vanwege de luide muziek.
[/center][/size]
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 3, 2007 10:00:46 GMT -5
LILIAN LORITHAM.
"Zal ik dat maar neit tegen haar zeggen?!" Plaagde ze hem, terwijl ze haar tong uitstak. Daarna keek ze hem weer serieus aan. Hij had ook zo'n verleidelijke blik, dat ze haar ogen niet van hem af kon houden. Waarschijnlijk zou Ryan niet King worden, want hij zat hier niet lang genoeg, net als zij. Maar misschien volgend jaar?
Op haar hakjes liep ze, nogsteeds gearmt met Ryan, naar binnen toe. Kayleigh zag ze nog niet. Jewel was ook nog niet te zien. En verder..? Niet echt veel intressants. OWja, daar zag ze Samantha, maar die had het veel te druk met een jongen. Wacht, herkende ze die jongen goed? Ze was aan het praten met Jason. Ze zuchte, jammer want nu kreeg Jason toch nog aandacht. "Nee hoor! Jij bent veel intressanter nu. Ik lust wel een breezertje." Antwoorde ze grijnzend, terwijl ze ook naar hem toeboog.
TY WHITE.
Hij werd stil van haar woorden. Zou ze dat menen? Onbewust kwam er weer een lichte glimlach om zijn gezicht heen, terwijl de tranen nog steeds bleven stromen. "Ik wil graag vrienden met je zijn en ik zal niet meer over zeuren." Hij keek haar even aan en zijn glimlach werd nog wat groter. Voorzichtig boog hij zich naar haar toe, om haar te omhelzen. Een gewone 'vrienden knuffel'.
|
|
|
Post by louise on Nov 3, 2007 10:58:53 GMT -5
R Y A N
Hij glimlachte tevreden om Lillian haar opmerking "Ok, ik zal het direct halen voor je halen" antwoordde hij en liet haar los om zich een weg naar de bar te banen. Bij de bar aangekomen, wachtte hij ongeduldig op de barman voordat hij een breezertje voor Lilian kon bestellen en een Bacardi-Cola voor zichzelf. Terwijl hij stond te wachten op zijn drankjes gleed zijn blik even over de menigte, onbewust zoekend naar knappe meisjes. Het was een vervelende gewoonte van hem om dit bij feestjes te doen, ookal had hij een 'date'. [/font][/size]
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Nov 3, 2007 12:29:39 GMT -5
Geheel op zijn gemak, liet hij de kaartjes zien aan de portier - die hem binnen liet. Hij merkte wel dat Jarlé wat zenuwachtig was, dus lag hij geruststellend een arm rond haar middel. De muziek weerklonk hard uit de boxen, en iedereen leek het naar zijn zin te hebben. Grijnsend groette hij een paar bekende jongens, en keerde zich daarna tot Jarlé.
"Wil je wat drinken?" Riep hij, hard genoeg om boven de muziek uit te komen.
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 3, 2007 15:45:24 GMT -5
LILIAN.
"Dankje wel, Ryantje." Glimlachte ze vrolijk. Oeh, wat had ze er zin in. Ze keek weer rond. Haar oog viel op een groepje erg knappe jongens. Ze floten en zwaaide naar haar en zij knipoogde terug. Ze voelde zich erg gevleid, en grijnsde. Dit was waar ze voor leefde. Populairiteit en aandacht. Daarna ging haar blik verder over de menigte. Veel mensen, maar ze zag Kayleigh niet. En die kon je gewoon niet over het hoofd zien.
|
|
|
Post by >> Finne N. Al'Harne << on Nov 5, 2007 11:36:52 GMT -5
Finne grinnikte en donderde even bijna van de fiets af. "Laten we hem naast de limousine van de een of andere rijkeluispiep gaan zetten! Dat lijkt me het leukst!" Ze grijnsde breed. Eenmaal aangekomen sprong ze meteen van de fiets af, zo elegant mogelijk en toch proberend haar jurk niet te scheuren. Ze bleef even staan en schikte haar lange, gitzwarte haren wat beter totdat ze voelde dat haar opgestoken haar weer op zijn plaats viel. Nadat ze haar oorbellen weer stevig ingestoken had was ze er helemaal klaar voor. Ze keek naar Marko en glimlachtte vrolijk. "Ready to party?" vroeg ze zenuwachtig. Ze was altijd zenuwachtig voor een feestje, en zeker voor een prom.
|
|
|
Post by Marko Baylor on Nov 5, 2007 11:40:25 GMT -5
Marko grinnikte en zette zijn fiets midden op een parkeervlak, naast 2 grote limo's, hij pakte een papiertje uit zijn zak en plakte het op zijn stuur, "rechts, snobauto, links snobauto, hier, prachtige fiets die geen junk zou willen hebben" kalkte hij erop en hij zette zijn fiets op slot, daarna liep hij naar Finne en tilde haar op "altijd he" zei hij en hij keek vrolijk naar Finne.
|
|
|
Post by >> Finne N. Al'Harne << on Nov 5, 2007 11:49:42 GMT -5
Finne grinnikte even toen ze het papiertje gelezen had. "Goed gezegd, Marko!" Ze knikte instemmend en grijnsde toen ze enkele mensen niet-begrijpend naar hun tweeën zag kijken. Ze glimlachtte even bekoorlijk en keek toen weer naar Marko.
Finne gilde kort toen ze opgehoffen werd - daar kreeg ze altijd kriebels van. Ze gierde het even uit van het lachen en drukte speels een kusje op Marko's neus, voor ze hem echt teder kustte. Toen liet ze zich neerzakken en nam ze zijn hand. "Ik weet niet hoe jij het hier uithoudt, maar ik wil naar binnen!" zei ze lachend, en ze trok hem snel mee naar binnen.
|
|
|
Post by Marko Baylor on Nov 5, 2007 11:55:04 GMT -5
Marko grinnikte even en liep toen mee naar binnen, het was binnen een stuk warmer, bijna heet vergeleken buiten. Marko grijnsde toen hij de dj zag "Oh man, hij weer, dit word wat" mompelde hij en hij grinnikte. "zeg Fin, die dj daar he, die vind mij niet zo aardig, omdat de band vorig jaar een inval had gedaan tijdens het prom, en hij het niet leuk vond, veel andere mensen wel, maja" zei Marko en hij rekte zich uit.
|
|
|
Post by >> Finne N. Al'Harne << on Nov 5, 2007 12:06:33 GMT -5
Finne voelde even haar oren tuiten toen ze de luide muziek in haar oren hoorde bonken. Niettemin glimlachtte ze even. Ze keerde zich tot Marko en moest lachen toen ze zijn verhaal hoorde. "Nou, wat wil je dan? Als hij lekker zijn best zit te doen om alles hier goed te laten draaien en jij komt met een bandje lekker de rust verstoren..." Ze grinnikte en legde plots haar handen rond zijn nek. Ze draaide even een rondje rond Marko en bleef toen voor hem lichtjes heupwiegend meebewegen met de muziek. "Komaan, Marko, laat eens zien dat je kan dansen," zei ze vrolijk. Ze plaatste zijn handen op haar heupen en keek even quasi-serieus. Ze beweegde rustig mee op de muziek, een goede danseres als ze was. Alle jaren danslessen hadden vruchten afgeworpen!
|
|
|
Post by Marko Baylor on Nov 5, 2007 12:12:01 GMT -5
Marko grinnikte even, daarna begon hij met Finne te dansen. "Nou, tijd om je een geheimpje te vertellen, ik kan dansen, 2 jaar stijldansen gevolgt, dankzij mijn ouders, ze wouden dat ik iets cultureels ging doen, en toen dwongen ze me te stijldansen" zei Marko, de beat was heel anders dan stijldansen maar hij kon er redelijk goed mee overweg.
|
|
|
Post by >> Finne N. Al'Harne << on Nov 5, 2007 12:25:37 GMT -5
"Je kan stijldansen?" Op de één of andere manier was dat een uitgelezen moment voor Finne om breed te grijnzen. "En je werd dan nog gedwongen ook? Erge ouders heb jij. Ik wou het anders wel zelf leren, maar ik dans liever... een beetje apart." Meteen wervelde ze om haar as en trok ze zich weer tegen Marko aan. Ze probeerde Marko te volgen en kreeg er uiteindelijk de smaak wel van te pakken. Met het puntje van haar tong vantussen haar lippen ging ze volledig mee. Triomfantelijk keek ze Marko even aan.
|
|
|
Post by Marko Baylor on Nov 5, 2007 12:34:15 GMT -5
Marko glimlachte even "ik ben niet echt het danserstype, muziek maken is meer mijn ding" zei Marko en hij kuste Finne even tijdens het dansen, daarna grijnsde hij "als u mij even wilt excuseren schone dame, moet even iets voorbereiden met mijn bandgenootjes" zei Marko op melige toon en hij kuste Finne nog een keer.
|
|
|
Post by >> Finne N. Al'Harne << on Nov 5, 2007 12:39:51 GMT -5
Finne trok Marko even wat dichter tegen zich aan voor een lange afscheidskus en liet hem toen los. "Goed dan, maar ik verwacht wel dat je terugkomt," zei ze geamuseerd. Ze ging met een vinger over zijn neus en zwaaide eventjes. "Tot zo!" schreeuwde ze door de luide muziek heen, voor ze verdween in de massa.
Ze vond uiteindelijk de bar en bestelde zichzelf een thingytail. Ze slurpte er even van en glimlachtte goedkeurend. Ze keek even rond en vroeg zich af of ze eigenlijk al iemand hier kende - naast Marko en zijn vrienden dan. Ze besloot van niet en ging op zoek naar een geschikte gespreks- of danspartner om haar tijd te verdoen terwijl Marko weg was.
|
|
|
Post by Marko Baylor on Nov 5, 2007 15:28:19 GMT -5
Marko stond ondertussen met een biertje in zijn hand, samen met zijn bandgenoten bij de bar te praten. "Ben je klaar om 'het' tot uitvoer te gaan bringen dudes" zei Marko en hij grinnikte. "we hebben een podiumverbod van die dude gekregen vorig jaar, maar hey, lang leve kamers waar veel techniek zit, en waar je precies de goede poorten hebt" zei hij daarna en hij klokte het biertje achterover, waarna hij weer eentje bestelde.
Toen Marko eenmaal zijn biertje had, rekte hij zich nogmaals uit "dudes, over 2 uurtjes, verzamelen achter het podium" zei Marko, daarna ging hij Finne weer zoeken, hij moest haar even vragen om goedkeuring van hun actie, en hij wou haar alvast vertellen wat er met de band was gebeurd.
|
|