|
Post by Cress /&/ Mark on Oct 28, 2007 14:56:55 GMT -5
Mark Johnson
Hij had ondertussen een paar slokken cola gedronken terwijl hij Daphne nakeek. 'Vindt ik ook. En je jurk is echt mooi,' Hij stond haar dan ook echt goed. Weer voelde hij zich zo op zijn gemak, terwijl hij zich eerst nog een beetje de vreemde vogel hier voelde. 'En? Hoe vindt je het tot nu toe?' Zijn nieuwsgierige irritante vragen kwamen weer boven, maar dan had hij tenminste iets gezegd.
|
|
|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Oct 28, 2007 16:16:06 GMT -5
Daphne Carter
Ze bloosde toen hij zei dat haar jurk mooi was. "Een beetje té roze. Maar ik moest hem aan. Ik had niks anders'{/]b Zei ze tegen hem, op normale toon. Anders kon hij het niet horen. Ze keek hem heel even aan. "Tot nu toe, wel leuk hoor. Voel je je al een beetje thuis?" Ze keek naar de grond, mar wel vragnd voor hem.
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Oct 30, 2007 11:13:30 GMT -5
- LILIAN LORITHAM
"Wie? Ik of mijn huis?" Vroeg ze plagend en stak haar tong uit. Toen bekeek ze Ryan. Zo in pak zag hij er nog sexyer uit. "Jou auto is ook mooi." Complimenteerde ze hem plagend, terwijl ze hijzelf natuurlijk bedoelde.
Ze grijnsde, toen pas zag ze de roos. Wauw, wat romatisch! Ze pakte hem aan en sloeg haar armen om zijn nek, daarna zoende ze hem romatisch op zijn mond. "Aggh wat jammer nou, maar welke competie?" Vroeg ze grinnikend.
- DARAN PARAMAH
"Gek?" Vroeg hij plagend terwijl hij een kus op haar wang drukte. Daarna stapte hij zelfd ook in de auto. Het was nog mooi weer, dus het dakje van zijn auto was open. Hij grijnsde toen ze wegreden. Wat was zo'n auto toch heerlijk.
"Volgens mij wel." Hij voelde in zijn zak. ja het kaartje zat er nog in. "En jij ook?" Vroeg hij grinnikend, terwijl hij de snelheid nog wat opvoerde zodat ze nog eerder bij het PROM zouden zijn. Hij was toch wel een tikke benieuwd wie Queen & King waren.
- NICOLE MORGAN
"Nee niet?" Vroeg ze plagend terwijl ze moest lachen. Ze twijfelde even, had zij haar kaartje eigenlijk wel mee? Ze pakte haar tasje, het was zo'n zelfde soort als die van Emily. Ze zuchte, wat een lelijk ding eigenlijk, ze hield neit van deze grote. Ze voelde in het vakje, waar ze het kaartje -dacht- in te hebben gestopt. En ja hoor, natuuurlijk zat hij er nog gewoon in. Ze grinnikte. "En hier is de mijne."
Toen ze Star binneliepen moest Nicole al over het geluid heen schreeuwen. "Natuurlijk! En jij?" Ze haakte haar arm weer door die van Emily. "Eerst maar een bandje halen?" Vroeg ze toen schreeuwend, terwijl ze vrolijk rondkeek.
|
|
|
Post by louise on Oct 30, 2007 12:21:37 GMT -5
R Y A N
"Jij natuurlijk!" antwoordde hij direct, met een brede grijns. Toen ze de roos aanpakte en hem op zijn mond kuste, legde hij licht zijn handen op haar heupen om haar terug te kussen. Hij vond het fijn om eindelijk haar lippen weer te kunnen proeven. Al snel maakte hij zich weer los. "Welke competitie? Alle jongens zullen opkijken als ze je op Prom zien. Je hebt er nog nooit zo prachtig uitgezien" meende hij verleidelijk met een knipoog. Hij pakte haar hand vast. "Kom, Prom wacht op ons!" zei hij tegen haar.
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 1, 2007 14:59:23 GMT -5
L I L I A N L O R I T H A M "Ahaa, dat dacht ik al." Antwoorde ze grijnzend. Ze rook even aan de roos, wat een heerlijke zoete geur. Ze grijnsde. "Ryan, wat bij jij romantisch!" Zei ze Terwijl ze de roos voor zich hield. "Dankje, liebe schattie! Jij ziet er by the way ook erg mooi uit. Zo'n pak staat je g-e-w-e-l-d-i-g.!" Antwoorde ze met een grote grijns. Ze voelde hoe hij haar hand vast pakte en er ging een schokje door haar lichaam. Als reactie kneep ze even in zijn hand. "Jaa! Kom op, lekker ding van me." Zei ze terwijl ze hem een kus op zijn wang gaf.
T Y W H I T E Waarom was hij hier? Hij zuchte. Wat had hij hier eigenlijk te zoeken? Ineens zag hij daar Dapne staan. Meteen maakte zijn hart een sprongetje, wat was ze toch knap! Maar wat zag hij nou? Stond ze daar nou met een andere jongen? Ze leek op haar gemak en glimlachte naar de jongen. Dus dit was de reden! De tranen brandde weer in zijn ogen. Hij hoefte haar niet meer te zien! Waarom was ze niet eerlijk geweest?! Snel rende hij de discotheek uit, terwijl de tranen al over zijn wangen stroomden.
|
|
|
Post by louise on Nov 1, 2007 18:58:38 GMT -5
R Y A N
Met een tevreden glimlach keek hij Lillian aan. "Bedankt, een pak is weer eens wat anders dan een spijkerbroek en tshirt" glimlachte hij en liep samen met haar richting de auto "Stap maar in, Prinsesje" merkte hij met een brede grijns op terwijl hij de deur van zijn gehuurdde mustang opende voor haar.
[OOC: maar even vooruit naar het feest? ^_^ ]
Met één hand ontspannen aan het stuur kwamen ze bij de discotheek aanrijden. Het zag er erg feestelijk uit en je hoordde vage muziek die van binnen kwam. Hij keek even naar Lillian "Nerveus?" vroeg hij glimlachend en draaidde het parkeerterrein in. Hij had er zinin. [/font][/size]
|
|
|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Nov 2, 2007 9:51:50 GMT -5
Daphne Carter
Ze had even naar Mark gekeken maar keek toen even om zich heen. Ze zag Ty staan en zwaaide naar hem. Maar hij rende weg. Opeens voelde ze zich erg schuldig tegenover hem. "Sorry, wacht even" Riep ze naar mark. Ze bewoog zich tussen de mensen heen en liep toen naa rbuiten. Ze keek even om zich heen, zoekend naar Tyrell. Er zat een brok in haar keel, hierdoor slikte ze moeilijk. Ze hoopte dat ze hem geen pijn had gedaan. [/size]
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 2, 2007 13:27:00 GMT -5
Lilian Loritham. "Ja, maarja het maakt volgens mij niet uit wat jij draagt, je bent altijd het lekkertje!" MEende ze met een grote grijns. En, hij was haar date voor het PROM. Geen Jason, maar RYAN! Veel beter, dat die andere sukkel. "Danku wel, koning Arthur!" Antwoorde ze grinnikend terug. En ze stapte in de auto. Het was een coole car, die echt bij Ryan paste, het was dan geen Limo, maar toch durfde ze hier ook mee aan te komen.
{{OOC: Tuurlijk! Goed idee ^^| }}
Ze keek uit het raam, ze waren er! Eindelijk, nouja eigenlijk duurde deze autorit helemaal niet lang. Ze zuchte even en luisterde naar de vraag die Ryan haar stelde. "Eerlijk gezegd." Antwoorde ze met een lichte glimlach. "Wel. En jij?"
Ty White. Stomme idioot dat hij was! Hij had dus gedacht dat Dapnhe hem leuk vond, terwijl ze still in Love was met een anders. De tranen liepen over zijn wangen. Hopelijk zag niemand hem nu. Maar wat kon hij doen? Even dacht hij aan voor de trein springen, maar snel drukte hij die gedachten weer weg. Dat durfde hij niet en dat wou hij niet.. Nouja eerlijk gezegd, hij wou het wel, hij hoefte niet meer te bestaan.
|
|
|
Post by louise on Nov 2, 2007 13:53:41 GMT -5
R Y A N
Hij haaldde de sleutels uit het contact en bleef even zitten, kijkend naar Lillian. "Muah.. gaat wel. Prom's zijn meestal wel gezellig. En wat kan er nou mis gaan als ik met jouw ben?" zei hij glimlachend en boog zich naar haar toe om haar een kus op haar lippen te drukken. Ryan keek nog even snel naar Lillian voordat hij de auto uitstapte en om liep om Lillian haar deur open te doen. Hij stak zijn arm uit, om haar hand aan te pakken. Eindelijk Prom, eindelijk een beetje actie. [/font][/size]
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 2, 2007 13:59:45 GMT -5
Lilian Loritham.
Ze keek hem ook aan. Wat had hij toch Cutie eye's! "Dat is waar! Er kan niets mis gaan, zeker niet als ik met jou ben! Maar eerlijk gezegd, ben ik toch wel benieuwd weer er Queen en King worden. Misschien wordt jij de King wel en dan wordt Kayleigh the Queen! Zeker weten, dat ze het daar niet bij laat. VOlgens mij kan zij niet van je afblijven." Fantaseerde ze grijnzend. Ze voelde zijn tong weer in haar mond. Wat was zoenen toch heerlijk, zeker met zo'n kamppioen als Ryan.
Ze pakte zijn hand aan en stapte uit. Alsof ze het elke dag deed, liep ze op haar hoge hakken en in haar jurk naar Ryan toe, om zijn hand weer vast te pakken. Het was tijd, voor het PROM!
|
|
|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Nov 2, 2007 14:31:16 GMT -5
Daphne Carter
Ze zag hem iets verderop weglopen en rende op haar allerhardst naar hem toe. Ze pakte zijn hand en draaide hem om. Ze keek hem aan en ook nu stonden bij haar tranen in haar ogen. Ze zei niks maar keek hem alleen maar aan. Met ogen van 'Het spijt me'.
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 2, 2007 14:34:13 GMT -5
Ty White.
Ineens werd zijn hand vastgegrepen. Geschrokken keek hij om. En daar stond hij oog in oog, met een huilende Dapnhe. Haar ogen zeiden al genoeg. Dapnhe was boos op hem, dat hij haar en de jongen had gezien en nu was het vast uit tussen haar en hem en nu had hij het gedaan. "Nee sorry! Het spijt mij." Antwoorde hij toen, terwijl hij zich weer wou omdraaien.
|
|
|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Nov 2, 2007 14:46:56 GMT -5
Daphne Carter
Ze schudde haar hoofd en trok hem weer terug. "Nee, Ty. Zo zit het niet. Hij is mijn vreindje niet. Ik heb hem leren kennen en ik mag hem ook. Maar tussen hem en mij is er wat. En ik wou wat tijd om alles te ontdekken. Alles op een rij willen hebben. Het psijt mij, het ligt aan mij. Heel erg aan mij, echt niet aan jou. Je bent een hele leuk jongen, echt waar! Maar er was niks, geen vonkje niks. En met hem heb ik dat wel. Ik wil de beste vreinden met je worden. Want ik mag je, maar geen vreindje" Zei ze en haalde diep adem toen ze klaar was. Wat een woorden, maar dit moest ze kwijt.
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 2, 2007 14:55:18 GMT -5
Ty.
Hij luisterde. Was het echt zo? Bij hem was dat vonkje er wel. Hij zuchte, wat was die andere jongen een mazzelpik, dat Dapnhe dat bij hem had. "Nee het was mijn schuld! Ik zoende je ineens en daardoor raakte we beide in de war. Ik ben een idoot en ben niets waard! Daardoor wil je niets met mij, dat snap ik best wel. Maar je mag wel weer naar hem toe gaan, aan mij heb je toch neits. Ik ben een prut kind."
|
|
|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Nov 2, 2007 14:59:52 GMT -5
Daphne Carter
Ze keek hem aan. "Nee, je bent geen prutkind. Je bent iemand waarmee ik goed kan praten, kijk zoals nu. Je weet zlef niet hoeveel je waard bent Tyrell. ik hou vanje, als vriend" Ze veegde haar tranen weg, maar ook de zijne. "Ik ga niet naa rhemt oe, ik vind jou nu veel belanrgijker. Je bent echt heel lief, cute" Zei ze tgeen hem. Nu was ze niet verlegen meer, ze wou hem helpen.
|
|