|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Nov 5, 2007 14:05:44 GMT -5
Hallo iedereen.Hier een paar foto's uit mijn leven.  Op het bankje, voor PMA. Eerlijk gezegd, een best mooie foto. Voor mijn doen dan.  Die schoenen, zijn mij dierbaar. Gekocht in Londen! Echt zoo vet. Maarja ik hou van Shoppen. (:  Elke keer als ik deze foto doe, moet ik lachen. Maar ik weet nog steeds niet wat ik hier nou eigenlijk doe. Borsthaar checken?  Slapend. Zucht, wat een *** foto. Maar geef toe, ik slaap lief. (A) Whaa, nee dit was op ons vorige schoolkamp. Ik was erg moe toen we aankwamen. En tja, dan ga je gwoon op de grond liggen slapen, toch?  Tja, en dan zie je ook weer waarvoor ik leef.  Whaa, grapje toch. I don't know wie die foto heeft gemaakt. Best wel erg toch?  En dan zit je op de schommel gek te doen. o.O  Sexy he, die brillen! Echt zoo onwijs cool. uggh. Dit was mijn vorige vriendinnetje. Ze heette volgens mij Jamely ofzoiets. Best aardig, maar vooral erg slecht in zoenen. Dus dat bleef niet erg lang aan. xD  Mijn gitaar, mijn hond en ik. Dat zorgt voor GEKHEID!  Grumbel, wie kan deze foto hebben gemaakt doordat ik zo blij ben? Ik ben echt wel heel overdreven vrolijk. xD Tja, volgens mij was de fotograaf zoiezo een meisje.   Mooie kleren, hoor Mick! Alleen het staat je niet. Je lijkt net een cowboy. -________-" Whaa, omg, dat ik dit mooi heb gevonden. Het is alweer een half jaar terug.
|
|