|
Post by louise on Aug 22, 2007 11:15:27 GMT -5
 Een verveelde dag in mijn huis leid tot foto's nemen...  Op diezelfde dag...  Een weekend naar het strand in Miami. Mijn vader had een vakantiehuisje gehuurd en het was echt geweldig.  Haha, datzelfde weekend in Miami had ik een hele leuke jongen ontmoet. Ik wist niet eens dat iemand deze foto had genomen. *schaam* *schaam*  Een sleepover bij mijn vriendin. Was deze foto al helemaal vergeten. We waren net met zijn allen in het zwembad gesprongen.  Ik met mijn ex-boyfriend.  Mijn vriendin moest met ouders en haar kleine zusje naar een pretpark en ze had mij uitgenodigd om niet helemaal alleen te zijn. Ondanks dat het pretpark ontzettend saai was, hebben we echt lol gehad! blog.ninhnv.com/wp-content/uploads/2006/06/vanessa.jpg[/img Ik op mijn 13e verjaardag. Vond de foto wel schattig vanwege de bloem in mijn haar..  Ik in mijn achtertuin die gigantisch groot is. Ik houd wel van natuur, maar ik was er vooral veel omdat mijn vader er een skate-ramp in had geplaatst *gnagna*  Ik en een goede vriend die nu helaas verhuisd is naar Europa.  Dit is volgens mij wel een paar jaar geleden toen ik voor het eerst uitging met een paar vrienden. Het was een hele leuke avond geworden hoewel we al om 12 uur thuis moesten zijn.  Mijn pasfoto van nu...  Ik op een verveelde dag van school. Vrije uren zijn meestal best saai.  Een leuke winkeldag met mijn vriendinnen vorig jaar. Natuurlijk even een fotootje maken.  Ik en mijn beste vriendin een paar maanden geleden met het uitgaan, voordat ik naar PMA kwam.
|
|