|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Jun 2, 2007 4:58:01 GMT -5
 Dit was met een vriendin van mij in London, erg gezellig die week. We hebben Vooral veel geshopt..  In deze jurk kwam ik op de bruiloft van mijn Tante en Oom. Mijn moeder had de jurk uitgezocht en ik vond hem vréselijk, weet ik nog wel.  Dit was mijn pasfoto van vorig jaar. Ik kijk een beetje *uhum*.  Dit is volgens mij een een discotheek in Parijs. En ik kom er nu achter dat ik vaak chagarijnig op foto's sta.. =P  Whaha, deze foto is echt cool. Ik mocht een zonnebril showen voor een dure brillen zaak. Samen met een jongen die ik niet kende. Hij was best aardig, maar een beetje kak.  Hier waaide het wel heel erg hard, denk ik. Het was volgens mij een ventilator die te hard stond. Die arm is van mijn broer, hij wou mijn haar nog even extra door de war maken. Maar dat liet ik mooi niet gebeuren.  Hier was ik samen met mijn best vriendin in Nieuw-Zeeland. Ik ben echt op veel plekken in de wereld geweest =D. i67.photobucket.com/albums/h314/CharmingNicky/Alessandra%20Ambrosio/3e3d8b7a.jpg![]() Aaah nee, ik stond samen met een vriendin in de badkamer. En toen maakte mijn stiefzusje zomaar een foto. Ik heb het haar nooit vergeven.  Ik had me als nurd aangekleed samen met mijn tweelingzus, ownee grapje die had ik niet. Het was een vriendin en ik, maar we leken sprekend op elkaar ;p.  Mijn vriendinnen hadden me hier in de maling genomen. Hier vertelde ze dat net. Inplaats van dat ik een kleine Photoshoot had gewonnen, was ik eerste en mocht ik voor Dior, kleding showen. Eerst geloofde ik het niet en op dat moment werd de foto gemaakt.  Dit was dus op die show van Dior. Echt het was geweldig!!  Met mijn opa en mijn stiefzus.
|
|