|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Mar 18, 2007 10:09:15 GMT -5
 Ojee, hier had een vriend van me op het strand me het water ingeduwt, met kleren en al! En raad eens wie er toevallig een watervaste camera bij zich had  Ik had er gelijk maar wat extra drama aan toegevoegt   Halleluja! Het is me eindelijk gelukt om de onschuldige look op een schoolfoto te krijgen! Járen voor geoefent.  Oh boy, melige jongensvrienden + nieuwsgierigheid naar make-up + eyeliner = nouja.. Dit.  *Ugh uhg* No comment. Dit was gewoon een keer hangen met wat vrienden.  Spijbelen tijdens wiskunde, een echte aanrader.  Weddenschap en karaokebar... Vanaf nu combineer ik die 2 nooit meer...
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 13, 2007 5:28:49 GMT -5
 Schilderen v/d dorm, let alsjeblieft niet op de verschrikkelijke rok. Ik moest toch écht oude kleren aan xD
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 13, 2007 5:35:03 GMT -5
 Op een biker-conventie. Ik heb ook nog een foto van mezelf daar met helm en al, maar die zet ik hier maar niet tussen xD
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 13, 2007 5:38:37 GMT -5
 Nu ik het al zovaak over mijn vrienden gehad heb moet ik toch echt een foto van ons allemaal laten zien, deze is trouwens ook gemaakt op de biker-conventie. Door een gewillige voorbijganger die we met zijn allen heel lief aankeken, zo lief keken we op de foto helaas niet meer xD
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 13, 2007 5:43:00 GMT -5
 Oja, het reclamespotje waar ik ooit aan meegedaan heb. Het was zo'n typisch Amerikaans cornflakes-spotje. Dé perfecte familie zat rond de tafel overhappy te praten. Vreemd genoeg moest ik de moeder zijn, die gast in m'n nek was de vader en ons kind was even de aardappels afgieten. We waren allebei melig, but he almost crossed the line xD
|
|