Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 10, 2007 6:15:06 GMT -5
de meeste had ik al via een mail gestuurdSorry, als deze ideën al bestaan dat was niet mijn bedoeling Het roosterer zijn best veel verschillende school vakken, waar misschien leerlingen aan mee willen doen maar zij kunnen maar 6 uren invullen. waarom dan geen twee roostersbijvoorbeeld:
rooster 1 1e 2e 3e 4e* pauze 5e 6e
rooster 2 1e 2e* pauze 3e Deze kunnen zij dan ook zelf invullen, maar dan hebben ze meer keuzes voor verschillende dagen Buitenschoolse activiteiten- kunstgroep (schilderen, tekenen, beeldhouden etc) - meisjes/jongens tennis - meisjes/jongens hockey Andere schoolvakken- Drama - Muziek - Economie - CKV Basisschool/peuterspeelzaalmisschien heeft een van ons wel jongere zusjes/broertjes dan is het natuurlijk wel prettig als hun ook een plekje hebben. natuurlijk kunnen we er: werken (buitensschool), stage of gewoon onze zusjes/broertjes ophalen Dierenasiel/dierenartswe hebben vast wel dierenvrienden onder ons, dit geld eigenlijk het zelfte als voor de bassisschool en peuterspeelzaal. we kunnen hier heen met onze huisdieren, we kunnen ze adopteren, stage of gewoon als vrijwilliger.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 11, 2007 4:33:00 GMT -5
Dagboeken ik zag dat iemand een character dagboek had geopend, zelf zou ik het ook willen, dus waarom dan geen eigen plekje zodat iedereen daar zijn Character dagboek kan openen
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 9:11:21 GMT -5
|
|