|
Post by louise on May 22, 2007 17:42:33 GMT -5
Ik vind PMA heel erg leuk, maar ik had nog een aantal ideeen die in mijn hoofd kwamen en vroeg me af wat de admins ervan vonden ^_^
-> Huisdieren (een mini-markt waar je af en toe kleine dieren kunt kopen zoals katten en evt. ratten(?). Geen grote dieren want dat zou IRL ook een beetje raar zijn bij school)
-> Meertje met steiger (Een klein meertje met grasveldje eromheen. In het meertje ligt een mooi steiger waar je eventueel op kunt zonnen. Meertje word veel gebruikt om te zwemmen)
-> Cinema (een niet al te grote bioscoop waar de laatste films draaien. Er gaan geruchten rond dat er mensen niet altijd naar de film gaan om deze te kijken...)
-> Cemetry (Een oud kerkhof wat eigelijk niet meer in gebruik is. Er zijn behoorlijk veel grafstenen die niet eens meer leesbaar zijn. Leerlingen komen hier wel eens heen voor avontuur, anderen vinden er rust.)
-> Little Mississippi ( Een behoorlijk grote rivier die niet ver van de school zelf ligt. De stroming is best sterk en het is beter als je niet gaat zwemmen. De natuur erom heen is prachtig en rustgevend)
|
|
|
Post by Kaye River Abby Levi Niké on May 23, 2007 10:06:54 GMT -5
Oeh, goede ideeën! Waarschijnlijk gebruik ik ze! Dank je 
|
|
|
Post by louise on May 23, 2007 10:07:53 GMT -5
Fijn, en geen dank  ik ben benieuwd!
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on May 23, 2007 13:30:48 GMT -5
^^ Inderdaad, er zitten zeker een paar leuke bij!
|
|
Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 11, 2007 4:08:47 GMT -5
Begraafplaats!, zelf ben ik een fan van begraaf plaatsen. Altijd vet rustig en de meeste stenen zijn echt pratig.
|
|
|
Post by louise on Oct 19, 2007 16:27:23 GMT -5
Ik heb nog één idee voor een board:
Basketball court met grasveld
Een mooi belegd basketbal veldje voor de sportievelingen die af en toe zichzelf even willen vermaken met een bal. Er om heen ligt een grasveldje en er zijn bankjes om eventueel toe te kijken. Leuk om onderling af en toe een wedstrijd te houden.
|
|
|
Post by louise on Oct 19, 2007 16:29:04 GMT -5
en voor Suishou: een begraafplaats had ik al verteld  een cemetry is ook een begraafplaats
|
|
Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 20, 2007 8:59:45 GMT -5
@ Louise, weet ik maar was blij, dus dacht begraafplaats was meer hoe zeg je dat? aanmoedinging dat die moest komen (ofzo iets)
|
|