|
Post by louise on Oct 11, 2007 13:36:52 GMT -5
Samantha arriveerde op school met style, haar limousine werd voorgereden en met een glimlach keek ze door het getinte raam naar buiten. Háár nieuwe school. Ze was wel tevreden over de nieuwe school, tenminste.. het zag er wel leuk uit van buiten. Even later werd haar deur geopend door haar chauffeur en ze stapte met haar Prada-schoenen naar buiten. Met haar handtasje over haar schouder, liep ze heupwiegend de school binnen. Haar ogen leken snel over iedereen en alles heen te gaan terwijl ze in de hal zocht naar de registratiekantoor. Na 10, héle lange, minuten doorgebracht te hebben bij het hoofd van de school stapte ze naar buiten. Ze kon vandaag gelijk beginnen of anders morgen. Ze liep met een strakke glimlach door de hal heen, kijken of er nog wat te beleven viel.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 9:16:44 GMT -5
Suishou leunde half tegen de muur aan toen ze het meisje zag aan komen, ze rolde met haar ogen, weer zo snob. ''Hoe heeft ze het lef om tedenken dat ze alles is'' mompelde Suishou op een geirriteerde toon ''vresenlijk'' ze tuurde even zich uit en deed haar mp3 aan. Ze drukte zich overeind van de muur en liep half tegen het meisje aan, Suishou trok haar wenkbrauw op en bleef haar even aan kijken ''hoi'' zij ze uiteindenlijk rustig, ze hielt een van haar oordopjes uit haar oren en draaide een pluk van haar haar rond haar vingers ''nieuw hier?''
|
|
|
Post by louise on Oct 13, 2007 10:02:45 GMT -5
Met een gefrustreerde blik in haar ogen keek ze naar het meisje die zojuist tegen haar op was gelopen. Onfatsoenlijk kind dacht ze bijzichzelf terwijl ze haar ogen over het meisje heen liet gaan. "Ja ik ben nieuw hier" antwoordde ze zonder gedag te zeggen. Wie dacht ze niet wie ze was om zomaar tegen Samantha op te komen lopen.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 10:40:56 GMT -5
Suishou glimlachte verwaande snob ''gezellig, nieuw zijn is altijd een grote stap'' Suishou probeerde maar zo aardig mogenlijk tedoen, uiterlijk kan bedriegen had ze zich altijd maar voorgehouden.
|
|
|
Post by louise on Oct 13, 2007 13:25:06 GMT -5
Ze haaldde nonchalant haar schouders op naar het meisje "Misschien" antwoordde ze. "En jij? Ben jij dan al zo lang op deze school?" vroeg ze, niet bepaald belangstellend. Ze plaatste haar hand op haar heup en keek het meisje weer aan. Samantha was wat groter dan haar en dat gaf haar een goed gevoel. Ze vond het altijd fijn om over mensen heen te kunnen kijken.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 13, 2007 14:11:37 GMT -5
(OOC) ja wees maar weer groter hoor! ik ben niet klein.. nu voel ik me wel klein.. (BIC)
''ook pas net, 3 weken ofzo'' Antwoorde ze rustig, haar handen begonen licht tetintelen bij het gedrag van Samantha, Suishou heeft het nu niet echt bepaald op verwaande mensen. Ze zuchte uiteindenlijk en hielt haar schouders op ''je groot voordoen heeft weinig effect opmij want dat intreseerd me niks, het gaat uiteindenlijk toch niet om de buitenkant, dus hoe perfect je er ook uitziet je kan van binnen nog zo verrot zijn'' Suishou haar stem klonk licht geirriteerd terwijl ze Samantha aansprak
(OOC) ik voel me gemeen .. ik wil hellemaal niet gemeen zijn Sorry.
|
|
|
Post by louise on Oct 13, 2007 16:32:20 GMT -5
OOC: haha  ga je gang hoor IC: Ze glimlachte wat flauwtjes naar het meisje "Vast hoor. Keep telling yourself that" meende ze met een quasi-vriendelijke blik. Wie dacht ze wel niet wie ze was. "En jij vindt jezelf zeker wel Miss Perfect? Je ziet er eerder uit als een freak, zo één die iedere school wel lijkt te hebben" antwoordde ze kortaf. Ze was niet gewend dat mensen haar zo aanspraken. Ze zal het haar wel afleren. Niemand praatte zo tegen Samantha.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 11:39:07 GMT -5
Suishou hielt haar schouders op ''ieder zijn ding, ik heb niet eens gezegt dat ik perfect ben'' terwijl ze opnieuw een glimlach vormde op haar gezicht, die langzaam over liep in een grijns waardoor haar tanden zichbaar werden.''Freak?'' begon ze ''beter dan een plastic, maar klopt iedere school heeft zijn min punten wat jammer nou dat ik er een bij moet gaan zetten, met jou naam er op'' Ze bleef haar aan kijken, als het er op aan moest komen zou Suishou het zelfte snob spelletje gewoon meespelen, ze laat niet meer overzich heen lopen, ze veegde haar blonden plukken uit haar gezicht, nogsteeds met haar ogen op Samantha gericht.
|
|
|
Post by louise on Oct 14, 2007 13:41:23 GMT -5
"Wat jammer nou" zuchte ze geirriteerd. "Alsof jij, de freak van de school, het recht heeft om mensen te gaan benoemen. Ik geloof dat dat mijn taak is, en jij hebt al een duidelijk naambordje op je voorhoofd. Moet ik het soms voor je gaan spellen? L-O-S-E-R" zei ze en grijnsde tevreden terwijl ze haar even een snelle quasi-medelijdende blik gaf. Tss, álsof!
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 13:56:55 GMT -5
Suishou zuchte, het kon haar eigenlijk niet veel intreseren als mensen tegen haar tekeer gingen, ze begon even telachen op de opmerking van Samantha ''Loser? zal ik jou naambordje even voor je spellen?'' stelde ze op een vriendenlijk maar gemene toon voor ''F-A-K-E, waarschijnlijk nog niet opgevallen hoeveel operaties ben je wel niet onder gaan om zo vresenlijk plastic vorm tekrijgen'' terwijl ze met haar vinger naar Samanta wees en haar van top tot teen bekeek
|
|
|
Post by louise on Oct 14, 2007 14:08:49 GMT -5
Ze rolde haar ogen over de opmerking van het meisje. Niet bepaald orgineel bedacht. "Noem me maar wat je wilt maar jammergenoeg kan het mij niets schelen. Je bent gewoon jaloers dat ik veel knapper dan jij bent" meende ze. "Maar ik ga mijn tijd niet langer meer doorbrengen om met zo'n loser te praten. Ik heb betere dingen te doen" zuchtte ze en draaide zich om waarbij haar haren om haar schouders zwierde. Ze glimlachte tevreden. Stomme loser
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 14:18:16 GMT -5
(OOC) we zijn ook zo aardig voor elkaar (BIC) Suishou schoot in de lach ''knapper?'' haar stem haperde omdat ze half aan het lachen was ''jij bent gewoon bang om een gesprek met mij aan tegaan, daarom loop je weg'' riep ze de gang door richting Samantha ''Bang voor iemand die kleinder dan je is?, arme meid'' ze hielt haar schouders op en draaide zich om, maar richte nog een enkele blik op Samantha ''snob'' ze beet op haar lip, en fronste een beetje ze was noglang niet uitgepraat niemand komt zomaar even een mening over haar trekken wat ze wel en niet moet doen, wie ze is en wie ze niet is, niemand labelt Suishou. Ze zuchte verveeld en leunde half tegen de muur aan.
|
|
|
Post by louise on Oct 14, 2007 14:28:52 GMT -5
Ze schudde grinnikend haar hoofd. Wat een zielig, zielig kind. Ze keek om over haar schouder naar het meisje "Ik wist niet dat je zo wanhopig was om een gesprek met mij te voeren" merkte ze op voordat ze de bocht omsloeg. Ze voelde haar buik knorren, ze had honger. Uit haar tasje viste ze een pakje crackers die ze langzaam opat voordat ze de deuren van PMA uitliep.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 14:35:28 GMT -5
(OOC) nu voel ik me beledigt, je nogsteeds beter dan mij voelen  ik ben alles behalve wanhopig =P
|
|