Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 10, 2007 9:35:37 GMT -5
Als dit niet mag, Sorry. Doe ik perongeluk iets tegen de regels zeg dit dat gewoon even, voordat je kwaad wordt Suishou liep richting de administratie, wat spannend haar eerste dag. Ze had er zin in, maar opeen of andere rede ook weer niet wat moesten al die leerlingen wel niet van haar denken?. Ze zuchte, haar blonden haren reikte tot ver over haar heupen het hing losjes langs haar lichaam. Ze hielt haar hand er door heen en tikte met haar andere hand op het raampje van de administratie. Deze ging met een piepend geluid open, de vrouw er achter keek Suishou aan ''nieuweling?'' zij ze met een ijzige stem. Suishou knikte ''Suishou Kané'' zij ze netjes. De vrouw, deed haar bril goed en ging in de computer kijken. ''Suishou, 3de jaars junior 16'' zij ze terwijl ze zich naar Suishou draaide, ze boog zich wat naar voren om Suishou beter tebekijken. Suishou glimlachte even ''Ja dat ben ik'' ze deed haar schoudertas goed. ''Goed, dan is alles voor de rest in orde je kunt gaan'' de vrouw deed het raampjue dicht en ging weer verder met haar werk. Suishou liep richting de kantine en keek op de klok, haar eerste les begon zo ze ging aan een lege tafel zitten en leunde op haar ellebogen. Ze bekeek de verschillende studenten die in de kantine zaten.
|
|
|
Post by Dani Filth on Oct 10, 2007 14:46:13 GMT -5
Dani zat ergens in een hoekje van de kantine en zag het meisje binnen komen. Hij had haar nog nooit eerder gezien, dan was het dus waarschijnlijk een nieuwe leerlinge. De meeste mensen van Purple Moon Academy kende hij wel, er zaten niet zo veel leerlingen en je had iedereen wel eens eerder gezien. Afwezig keek hij naar de klok, nog 10 minuutjes voordat hij naar tekenen moest. Langzaam stond hij op en liep hij naar het meisje toe, bij wie hij aan de tafel ging zitten. "Hé, jij bent nieuw hier, toch?" Vroeg hij haar, terwijl hij met één hand zijn koptelefoon om zijn nek hing en met zijn andere hand zijn Mp3 speler uitzette. Hij bekeek het meisje van top tot teen en aan haar uiterlijk te zien zou ze zich vast niet storen aan Dani's look. "Ik ben Dani, eigenlijk Daniel, maar noem me maar Dani. Dat doet iedereen. Mijn laatste jaar hier." Voegde hij er aan toe. Hij kon altijd makkelijk tegen mensen praten, zolang hij ze maar niets persoonlijks toe hoefde te vertrouwen.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 10, 2007 14:50:36 GMT -5
Suishou keek op, en bekeek de jongen goed die met haar in een gesprek was gegaan, ze glimlachte even ''klopt, ben niew hier 3de jaars'' antwoorde ze rustig, ze hielt haar hoofd iets schuin en bleef hem even aan kijken ''zeker ook zo les?'' vroeg ze aan Dani. Ze tikte met haar wijsvinger op haar tafel ''ik heb zo lichamenlijke opvoeding'' ze zuchte ''maar ga vragen of ik dat kan verandere naar een ander vak''
|
|
|
Post by Dani Filth on Oct 10, 2007 15:00:54 GMT -5
Dani voelde dat Suishou's ogen op hem gericht bleven. Niet dat hij dit erg vond, hij was er wel aan gewend. "Ja, na de pauze." Antwoordde Dani op haar vraag. "Welk vak zou je dan willen?" Vroeg hij haar toen ze uitgepraat was. Hij had zelf ook LO, 1 uur per dag. Maar hij vond het niet erg, hij kon het wel gebruiken om af en toe goed moe te worden. Daarbij vond hij het een leuk vak, sporten was wel zijn ding. Zijn wit/rode ogen zochten de klok op en zagen dat hij nog 5 minuutjes te gaan had. Hij haalde zijn koptelefoon van zijn nek af en stopte deze zorgvuldig in zijn tas. Het was hem al té vaak voorgekomen dat leraren hem af hadden gepakt, vandaar borg hij hem op in zijn tas. "Ik denk dat je het wel nog kan veranderen." Zei hij uiteindelijk.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 10, 2007 15:09:49 GMT -5
Suishou glimlachte even, waardoor haar puntige tanden zichbaar werde ''ach, dit is mijn rooster zo heb ik hem gekregen dan maar zo laten'' mompelde ze, ze keek op de klok en bleef er even naar staren, De seconde wijzer leek steeds langzaamer en langzamer tegaan. Ze stond op en keek even om zich heen ''weet jij waar l.o is dan?'' vroeg ze onzeker, normaal zou ze het zelf wel gezocht hebben maar dan zou ze toch uiteindenlijk verdwalen.
|
|
|
Post by Dani Filth on Oct 11, 2007 3:52:21 GMT -5
Dani's ogen bleven een tijdje op Suishou's tanden gericht. "Vet." Lachtte hij, toen hij ze zag. Nadat hij Suis iets onverstaanbaars had horen mompelen stond ook hij op. "L.O?" Vroeg hij eerst. "Ja, dat weet ik wel." Vervolgde hij daarna. Hij keek even de aula rond, liep toen de gang op die naar de lokalen leidde. Daar keek hij even naar Suishou. "Je gaat hier naar rechts, dan kom je bij de kluisjes, vóór de kluisjes ga je naar links, daar moet je een trap op. Bovenaan de trap zie je de kleedkamers al liggen." Legde hij het meisje uit.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 11, 2007 4:00:41 GMT -5
Suishou glimlachte ''dankje'' ze keek op de klok, ''welke les heb jij zo dan?'' vroeg ze uiteindenlijk. Ze stond op en keek even de kantine rond, verschillende mensen hadden blijkbaar hun spullen ook al gepakt, zou ze met ze mee lopen? Suishou beet op haar lip ''nog niet''. Ze deed haar schoudertas goed, die een hoop gerinkel maakte door de kattebelltjes die er aan hingen
|
|
|
Post by Dani Filth on Oct 11, 2007 4:08:59 GMT -5
"Ik heb zo tekenen." Antwoordde Dani op Suishou's vraag. Hij hing zijn Eastpack over één schouder en zorgde ervoor dat de tas op zijn buik kwam te hangen. Op die manier kon hij er een fles Cola uithalen. Toen hij de fles eruit had gehaald hing hij de tas voor op zijn plaats. Hij draaide de dop van de cola eraf en nam een grote slok van de vloeistof. Hij keek even naar het meisje. "Cola?" Vroeg hij daarna kortweg. Hij streek met één hand een dread uit zijn gezicht terwijl hij met de andere hand de Cola vasthield, wachtend op een antwoord van Suis.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 11, 2007 4:20:53 GMT -5
Suishou richte nog een elke blik op de klok ''waarom ook niet'' antwoorde ze daarna. Suishou nam de Cola aan en bekeek de inhoud ''je gaat me niet vergiftige he?'' ze met een glimlach op haar gezicht even aarzelende ze maar ze nam er uiteindenlijk een slok cola. Ze gaf de Cola fles weer terug aan Dani ''tekenen is wel gaaf'' zij ze daarna.
|
|
|
Post by Dani Filth on Oct 11, 2007 4:34:25 GMT -5
"Haha, kijk maar uit.." Lachtte Dani, hij keek toe hoe ze een slok nam en stopte het flesje daarna weer terug in zijn tas. "En de klok tikt maar door." Zei hij ietwat geïrriteerd, hij had niet echt zin in de tekenles, zijn tekening was bijna klaar, wat maakte dat hij straks weer niks te doen zou hebben. "Tekenen is wel leuk ja, alleen vind ik dat de leraren je véél te veel tijd geven voor een opdracht. Tegen de tijd dat de rest van mijn klas klaar is had ik al lang een atelier vol kunnen hebben met tekeningen.." Antwoordde hij op Suis' zin. Daarna keek hij nog eens naar de klok. "Ik denk dat ik toch maar eens naar de les ga."
|
|
Suishou x Mia
Full Member

|
Post by Suishou x Mia on Oct 11, 2007 4:50:26 GMT -5
''Goed idee, dan zie ik je vanzelf wel in de pauze ergens?'' vroeg ze aan Dani. Suishou stond op, en deed haar schoudertas goed. Ze haalde een haar elastiekje van haar pols af en knopte haar haren in een staart ''Altijd handig langhaar'' lachte ze krampachtig, ze rolde met haar ogen en keek weer naar de klok ''tot straks misschien'' ze stak haar hand op, en liep naar de kantine deur, bijna tegen iemand aan die ze nog net ondweek ''Kuso, onhandig kind'' vloekte ze even inzichzelf. Suishou liep richting, L.O
|
|