|
Post by - Little Butterfly - on Oct 25, 2007 8:46:39 GMT -5
Uruha Kouyou
Voordat Uruha zou struikelen was hij snel Kaita gevolgt toen ze hem half meetrok. "Onzin? Ach, je deed misschien ook wat raar door de punch" zei hij plagend. Zelf koos hij voor Sinas, voor deze keer wist hij niet waarom,omdat hij dat niet vaak dronk. "Heb ik al onzin uitgekraamt trouwens?'
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Oct 25, 2007 9:51:35 GMT -5
Rain's ogen straalden vrolijk. "Jezus, Jon! Wat ben jij een charmeur zeg! Echt geweldig..." Uiteindelijk ebde haar stem weg, ze was er echt helemaal stil van. Ze zuchtte van verbazing en keek stralend naar haar pols. Het stond echt ontzettend mooi.
Ze boog naar voren, keek hem even diep aan en drukte haar lippen zacht op de zijne. Ze zoende hem liefdevol. Dat had hij wel verdiend, en zelf had ze er natuurlijk helemáal geen problemen mee. Haar hart bonkte hart in haar borstkas, haar bloed snelde door haar aderen. Een heerlijk gevoel. Na al die tijd nogsteeds smoorverliefd... [/font][/size]
|
|
|
Post by Roy x Lil x Jon x Jake x Jewel on Oct 25, 2007 10:02:46 GMT -5
Jon grijnsde opgelaten naar haar. Hij beantwoorde haar kus zachtjes en liefdevol. Hij sloot zijn ogen en legde zijn handen op haar heupen. Nooit had hij zich zo gevoeld, het was alsof het nooit meer over zou gaan, zo verliefd. Hij beïndigde de kus zachtjes en glimlachte. ''Laten we maar gaan'' Zei hij nog steeds glimlachend. Hij pakte haar hand en leidde haar mee naar de auto. Hij hield het portier voor haar open en stapte zelf aan de bestuurders kant in.
{ooc: rp maar dat ze aankomen ofzo}
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Oct 25, 2007 10:10:06 GMT -5
Met een grote grijns op haar gezicht stapte Rain de auto uit. Ergens in een zijstraatje van een drukke straat DownTown was The Star. "Oh, ik heb er zo'n zin in, Jon!" Riep ze lachend waarna ze even in haar handen klapte. Op haar hoge hakken paraderend liep ze even rond. Vele leerlingen stonden buiten al te wachten; sommige stijf van de zenuwen, sommige lacherig door het indrinken, sommige gewoon gezellig kletsend.
Ze greep Jon vast bij hem arm en liep in een snel tempo naar de ingang, en sloot achteraan de rij aan. "Beloof me dat we er een onvergetelijke avond van maken." Zei ze zachtjes in zijn oor, met twinkelende ogen. De zenuwen en adrenaline van de opwinding vlogen door haar aderen.
Diego Sanders
Apetrots had Diego zich een weg naar voren gedrongen. Hij stond nu helemaal vooraan, tegen het podium aan. Het eerste nummer was afgelopen; en Diego grijnsde van oor tot oor. Het voelde zo geweldig te weten dat dit allemaal voor hem was ! Hij was zo trots op Kaye! Wat had ze een mooie stem...
Hij hoopte dat ze hem even zou aankijken, maar ze was erg met de muziek bezig geweest. "KAYE!" Riep hij. "WEST!" Riep hij daarna; hopend dat ze even naar hem zou kijken. Ze dacht waarschijnlijk dat hij nog ergens achter bij de bar stond; want haar blik staarde de menigte over, en keek niet zijn richting op.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 25, 2007 10:13:26 GMT -5
Kaita haalde haar schouders op. "Ik weet het niet, vast wel. Ik luister eigenlijk nooit echt naar je." Zei ze onverschillig, waarna ze haar tong eigenwijs uitstak. "Je bent niet interessant genoeg voor mij." Voegde ze er aan toe.
|
|
|
Post by Kaye River Abby Levi Niké on Oct 25, 2007 10:19:03 GMT -5
Zo gauw als het nummer klaar was, verslapte ook haar concetratie even. Ze werd weggesleurt uit haar wereldje van vrede en muziek, en werd meteen weer knalrood. Iedereen klapte en floot, iets wat haar zenuwachtig maakte. Niemand had dit van haar verwacht, dat wist ze. Ze hoorde haar naam roepen door een bekende stem. Meteen keek ze in de richting. Diego! Aan zijn blik zag ze dat het niet voor niets was. Ze grijnsde van oor tot oor nu. "Bedankt! Ik heb nog een nummer - ook zelf geschreven - dat ik graag wil zingen. Ook voor die hele bijzondere jongen." Ze glimlachte en keek hem nog even aan. Toen vonden haar vingers de toetsen weer en was ze terug in haar eigen wereldje. Alleen Diego's gezicht was nog duidelijk in de menigte. "You looked at me and saw what I never could see You made me feel more than I thought I could ever be And when I needed a friend you were always there to lift me up To make me strong You're not gone
You're still here With me all the time You're still here When I close my eyes I still see you I still feel you And we'll never be apart You're still here Still here in my heart In my heart
Because of you I knew how it felt to be loved You made me feel beautiful 'cause you believed I was And I will never forget how you touched my life You made me feel like I belong You live on
You're still here With me all the time You're still here When I close my eyes I still see you I still feel you And we'll never be apart You're still here Still here in my heart In my heart
All my life You'll be in my life You'll be part of me I'll just think of you and you'll still be You'll still be here
Still here You're with me all the time You'll still be here Still here When I close my eyes I still see you I still feel you And we'll never be apart You're still here in my heart " Ze hield even een pauze, stopte met spelen en hoorde dat iedereen zijn adem inhield. Haar blik vond die van Diego toen ze het laatste stukje zong. "You're still... I still feel you And we'll never be apart You're still here in my heart In my heart In my heart In my heart Still here"
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 25, 2007 10:26:49 GMT -5
"Niet interessant genoeg? En..waarom dansde je dan met me?' vroeg hij toen hij het lege bekertje weer netjes weggooide. Hij bracht zijn gezicht naar haar oor en zei "En die zoen..waar was die dan voor? Omdat je dacht dat ik je te voorspelbaar vondt?"
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 25, 2007 11:10:49 GMT -5
Kaita verstijfte even, ze kreeg het gevoel alsof al het bloed in haar lichaam rechtstreeks naar haar gezicht werd gepompt. Wat niet zo gek zou zijn, aangezien haar hart als een gek tekeer ging. Het beetje helderheid dat ze nog in haar hoofd had schraapte ze bij elkaar om een antwoord te kunnen geven. "Dat ga ik niet vertellen, daar moet je zelf maar achter komen." Ze pakte hem in zijn eigen spelletje terug, aangezien ze dat zinnetje al vaker van hem gehoord had.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 25, 2007 11:19:52 GMT -5
Uruha grijnsde "Zozo, we gaan het spelletje terug spelen? Zoals ik eerst deed?" Hij dacht na, er zouden verschillende opties zijn waarom ze hem had gezoend. "Eens zien..je kon het doen om mij te testen, te plagen, te laten zien dat je niet voorspelbaar was,maar ook..kan een reden zijn dat je me leuk vindt.." als ze niks zou zeggen,zou het lastiger zijn voor hem om het te raden.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 25, 2007 11:27:22 GMT -5
Kaita grijnsde zenuwachtig. "Hoe kom jij ineens zo brutaal, in ieder geval. Ik ga het je niet vertellen. Kom er zelf maar achter." Ze draaide naar Uruha toe, en keek hem recht aan. Ze had het gevoel dat haar knieën het zo gingen begeven, maar ze liet zich niet zo gemakkelijk uit het veld slaan. "Of moet ik je geheugen even opfrissen?" Zei ze, terwijl ze iets naar voren boog.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 25, 2007 11:29:21 GMT -5
"Hm.. ik denk dat het is tussen dat je me leuk vindt en omdat je wou laten zien dat je niet voorspelbaar was" Hij gaf haar een zachte tik op haar neus en zette zijn handen in zijn zij. "Nee,ik ben niet brutaal, ik wil alleen snel een antwoord zoeken" Eventjes grijnsde Uruha.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 25, 2007 11:46:21 GMT -5
Bingo. Kaita schraapte haar keel. "Misschien heb je gelijk, maar misschien ook niet." Zei ze schorrig. Onopvallend probeerde ze haar haar een beetje voor haar gezicht te laten vallen, zodat haar rode kleur misschien wat minder op zou vallen. Kaita wreef met een pijnlijk gezicht over haar neus. "Doe je dat altijd? Meisjes slaan." Zei ze iepig, om maar van onderwerp te veranderen.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 25, 2007 11:49:08 GMT -5
Uruha schudde zijn hoofd "Nee, eigenlijk nooit, maar jou plaag ik, omdat je het antwoord niet wilt geven en mij veel laat nadenken" Hij stapte opzij toen een jongen ongeduldig wachtte en uiteindelijk wegliep met twee bekertjes punch. Verbaast keek Uruha hem na en schudde vervolgens zijn hoofd. "Je laat me met een raadsel zitten"
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Oct 25, 2007 12:20:55 GMT -5
Zach Lowrens
Hij glimlachtte, toen ze zijn bloemen aannam en hem kustte. Teder kuste hij haar terug, met nogaltijd dezelfde glimlach rond zijn lippen. Die was er deze avond waarschijnlijk niet echt meer af te krijgen. Tenminste, tenzij Jarlé over de vorige avond zou beginnen. Hij wist dat het echt zijn eigen schuld was geweest, hij had het haar immers half verteld, maar net op het punt dat hij het haar zou vertellen, veranderde hij van mening. Het was al lang geleden gebeurd, en het stelde ab-so-luut niets voor, en betekende al helemaal niets. Het was samen met Kyleigh gewoon een spelletje geweest.
Hij lacht zacht, en begeleide haar naar de deur. "De auto staat voor!" Zei hij, redelijk vrolijk. Hij had de auto net nieuw gekocht, een zwarte audi R8. Hij hield de deur voor Jarlé open, en zodra ze in was gestapt liep hij naar de stuurkant, waar hij de auto startte en richting de Star voort zette.
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Oct 25, 2007 12:37:25 GMT -5
Luke Davies
Luke draaide zich verasst om toen hij een stem door de microfoon hoorde schallen, maar zijn blik vervulde zich met afkeer toen hij de stem van Abigail herkende. Goed, niet bepaald zijn favoriete persoon, alles behalve. Met een blik van lichte opluchting toen Abby het podium verliet, keek hij verbaast op naar het meisje wat nu het podium betrad. Hij kende haar wel van naam, Kaye West - maar had geen idee wie ze verder echt was.
Toen ze haar liedje eindigde floot hij, ze had een prachtige stem. Hij had niet verwacht dat de mensen die dit jaar zouden optreden ook daadwerkelijk goed waren. Vorig jaar was er een bandje geweest, wat gezellig was als je redelijk veel op had, - maar dit, met een nog helder hoofd was echt goed geweest.
|
|