|
Post by - Little Butterfly - on Oct 24, 2007 8:02:42 GMT -5
Uruha schudde zijn hoofd "Nee, ik wou helemaal niet dansen,als ik stilstond en toe te kijken trok een of ander meisje me wel weer mee omdat die wou dat niemand stilstond" eventjes zuchtte hij. "Aha, je doet de anderen na, het is beter dat je zelf denkt wat het beste is deusje" hij gaf haar een zachte tik op haar neus,plagend.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 24, 2007 8:16:09 GMT -5
Kaita zuchtte van medeleven. "Verschrikkelijk hé, populair zijn bij de meisjes." Ze grinnikte even, tot ze een tik op haar neus kreeg. "Aauuu." Zei ze met een zielig gezicht. "Doen wat mij het beste lijkt hé?" Zei ze bedenkelijk, terwijl ze iets bedacht om hem terug te pakken. Helaas schoot er haar niks tebinnen. "Pas maar op met wat je zegt, straks doe ik weer iets onvoorspelbaars." Zei ze grijnzend. Ze ging dichter tegen Uruha aanstaan en sloeg haar armen helemaal om hem heen. Ze legde haar hoofd over zijn schouder terwijl ze haar best deed zijn haar niet in haar gezicht te krijgen. Zo zag het er meer uit alsof ze elkaar omhelsden dan dat ze dansten.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 24, 2007 8:20:48 GMT -5
"Eigenlijk..doe je nu al iets onvoorspelbaars, straks knuffel je me nog plat" Met een hand veegde hij de lok haar weg van zichzelf die Kaita een beetje dwars zat. "En dat zachtje tikje deed heus geen zeer, hij was zacht, en populair bij meiden wil ik niet echt zijn,dan rennen ze waarschijnlijk de hele dag achter je aan, willen een glimlach van je op vangen of vallen zelfs flauw als je even tegen ze praat"
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 24, 2007 8:37:49 GMT -5
Kaita grinnikte. "Komop, zo breekbaar ben je toch niet." Ze liet hem los en legde haar handen weer op zijn schouders, zodat ze weer in de normale positie stonden en elkaar konden aankijken. "En die tik op mijn neus deed verschrikkelijk veel pijn, ik ben heel wat teerder dan ik me voordoe hoor." Zei ze met een iepig stemmetje en een zielig gezicht. "Maar..." Ging ze toen wat krachtiger verder. "Omygod, Uruha heeft me aangeraakt! Straks val ik nog flauw! Iemand knijp me, ik droom vast!" Zei ze lachend.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 24, 2007 8:41:33 GMT -5
Uruha moest lachen "Komop zeg, straks kan ik al helemaal niet meer dansen om ik naar de ehbo moet vanwege buikpijn van het lachen!" hij grinnikte eventjes "En trouwens,nee ik ben niet van porselein,dus niet breekbaar,jij wel dan?' Een vriend van Uruha keek even raar toen hij de naam van Uruha hoorde en grijnsde toen hij zag dat zijn vriend aan het dansen was met een meisje. Terwijl hij daar eerst een grote hekel aan had gekregen.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 24, 2007 8:53:43 GMT -5
Kaita was nog lang niet klaar. "Omygod, kijk dan hoe schattig Uruha lacht! Iemand haal een emmer, ik ga smelten!" Ging ze door tot ze zelf te hard moest lachen om nog een woord uit te brengen. Een tijdje later was ze uitgelachen. "Tuurlijk ben ik van porselein, ik zei toch dat ik heel wat teerder was dan ik me voordoe." Even keek ze opzij naar een jongen die lachend naar Uruha keek. "Shht, niet direct kijken hoor. Maar volgens mij heb je sjans." Fluisterde ze plagend.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 24, 2007 8:56:53 GMT -5
"Kaita, doe niet zo maf,dat is gewoon een vriend van me" Uruha zwaaide kort naar zijn vriend die terug zwaaide en een vreemd teken maakte. "Baka" mompelde hij toen. Even richtte hij zich weer op Kaita "Of je van porselein bent weet ik niet,maar dat sjans gebeuren is niet zo leuk" kort glimlachtte hij weer. Maar goed, daar kon ze niks aan doen,ookal was het redelijk grappig.
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Oct 24, 2007 9:03:57 GMT -5
{OOC} Sorry, maar dat slownummer heet powerplaying. Ik of Feik spelen de DJ. Niemand anders.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 24, 2007 9:06:09 GMT -5
( Dat wisten wij niet echt,want dat staat niet bepaald ergens....)
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 24, 2007 9:10:52 GMT -5
ooc; waar zou dat staan dan?
|
|
|
Post by Roy x Lil x Jon x Jake x Jewel on Oct 24, 2007 9:31:50 GMT -5
Ooc: Doe even chill, Anna zegt het alleen maar! Bic: Bliep bliep Deed het slot van de auto. Jon liep naar Rain's voordeur en belde zenuwachtig aan. Hij droeg een grijs pak met gekleurde accenten, zijn haar zat zoals altijd in de war. Hij verheugde zich al tijden op het prom, de hele avond romantisch dansen met Rain. Hij had speciaal voor haar een dure auto van een vriend geleend, een zwarte met geblindeerde ramen.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 24, 2007 9:36:32 GMT -5
ooc; het kwam nogal aanvallend over.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 24, 2007 9:37:27 GMT -5
Ooc: Dat is ook mijn mening..het kwam inderdaad aanvallend over. En sorry,wij wisten niet dat de DJ alleen door jullie gespeeld zou worden. Maar anna,bied jij je excuses dan ook aan voor dat het aanvallend klonk?
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 24, 2007 9:45:13 GMT -5
ooc; Achja, nu weten we dat de DJ dus bestuurd wordt door Feik of Anna. 'K zal er niet meer aankomen. Sorreeeh!
bic; "Gomen nasai." Zei Kaita in haar beste Japans. Ze keek even naar het gebaar dat de jongen maakte, en keek Uruha toen vragend aan. "Wat betekende dat gebaar en waarom issie daardoor een idioot? Ik heb zo'n vermoeden dat ik er iets mee te maken heb." Vroeg ze, waarna ze zelf half over haar jurk struikelde. Toen Kaita weer rechtop stond keek ze zo zelfverzekerd mogelijk. "Ik ben wel elegant." Merkte ze droogjes op.
|
|
|
Post by >> Finne N. Al'Harne << on Oct 24, 2007 10:09:36 GMT -5
Finne was druk bezig de grote oorbellen in haar oor te krijgen - een werk van precisie en geduld. Ze stak er weer naast en vloog gigantisch uit tegen haar spiegel. Na een tijdje was ze weer gekalmeerd en keek ze rustig naar haar spiegelbeeld. Haar zwarte haren waren nonchalant maar comfy opgestoken in een zijdelingse staart. Het gaf haar mooie jurk toch een speels tintje waar ze heel tevreden mee was. Ze glimlachtte even verleidelijk en tuitte toen haar lippen om de zachte lippenstift aan te brengen. Ze glimlachtte tevreden toen dat gedaan was en rende snel de badkamer uit, tot ze zich herinnerde dat ze vandaag elegant moest zijn. Ze glimlachte sereen en schreed de gang in. Haar moeder keek verbaasd op. " Wat ga je doen?" " Prom, ma!" Het klonk geërgerd, en meteen was ze dan ook naar buiten verdwenen. Ze trok haar vestje wat beter bij mekaar. " Marko kan maar beter snel komen," gromde ze rillend. Ze trok haar crèmekleurig vestje dichter tegen zich aan en keek de straat rond. O ja, ze zag er prachtig uit. Met een glimlach schoof ze haar armbanden wat beter en wachtte ze af. Ze wou Marko's reactie zien als hij de jurk zag...
|
|