|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 23, 2007 11:01:46 GMT -5
Kaita haalde haar schouders op. "Achjaa, anders knip ik er zo zelf wel een stuk af." Lachte ze. "Natuurlijk had ik je wel gemept als je me anders had genoemt," ging ze door. "Maar dan had ik het niet léuk gevonden. Niet dat ik het anders leuk zou vinden... Wacht... Nou snap ik mezelf niet meer." Kaita schoot in de lach. "Jeetje, wat hebben ze in de punch gedaan. Ik kan mezelf niet eens meer volgen." Zei ze tussen het lachen door.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 23, 2007 11:08:37 GMT -5
Uruha Kouyou
Uruha grinnikte en haalde zijn schouders op "Maar dat zou dan ook weer zonde zijn van die jurk toch?" Hij moest toch wel lachen omdat ze alles door de war haalde. "Goed, als ik je anders dan Kaita had genoemd,had je me alsnog een mep gegeven, nu mijn vraag, een harde of een zachte mep?" Hij plaagde haar wat door zulke vragen te stellen.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 23, 2007 11:16:22 GMT -5
Kaita bekeek haar eigen jurk eens goed. "Mjah, dat zou inderdaad best zonde zijn." Zei ze bedenkelijk. "Maar het is nog steeds een onhandig onding." Zei ze geërgerd. Even dacht ze na over de vraag van Uruha. "Hmm, onder normale omstandigheden had ik je natuurlijk een harde mep gegeven. Maar aangezien het een feestavond is zou ik je gematst hebben met een zachte mep." Besloot ze, tevreden over haar eigen antwoord.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 23, 2007 11:20:09 GMT -5
"Gematst nog wel" hij grinnikte weer eventjes "In ieder geval had ik het gelukkig goed" Hij keek om zich heen op zoek naar iets dat op een schaar leek "Anders knip je het gewoon af, met die stof kan je weer andere kleren leuker maken,ookal is het een beetje zonde" Uruha knikte weer en haalde Kaita weg bij de dranktafel,omdat sommige een beetje ongeduldig werden voor hun drinken.
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Oct 23, 2007 11:38:27 GMT -5
Luke Davies Luke schoot zacht in de lach toen Jamie begon over zijn schoenen; niet een net paar, zoals de meeste jongens nu op het prom hadden, maar zijn zwarte, oude gympies. Zijn broek' pijp sloot er voor een deel netjes omheen, zodat ze niet geheel te zien waren. Hij had het niet kunnen laten, een pak was dan al niets voor hem - echt niet - en die nette schoenen al helemaal niet, ze zaten niet - en liepen al helemaal niet. Nope, dit was veel beter.
Grijnsend nam hij het bekertje punch aan. "Dankje" Antwoordde hij, waarna hij een slok nam. "Toch blij, dat je maar wel gegaan bent?" Vroeg hij, terwijl hij zich half om draaide om te kijken of het druk was bij de bar, hij zou zo wel wat halen.
-------------------------
Emily Header "Neenee!" Riep ze lachend uit, terwijl ze nu naast Nicole liep. Nu graaide ze in haar bijpassende diepblauwe, zwart achtige tasje richting haar kaartje. Hm, waar was dat ding, kreeg Nicole als nog gelijk. Alles kwam ze tegen, haar mobiel, portomonee - en ah, ook haar kaartje, gelukkig maar. "Ah, hier is ie!" Lachte ze, terwijl ze haar kaartje in de aanslag hielt, en haar tasje weer netjes dichtritste.
"Ben je er helemaal klaar voor?" Grijnsde ze uitgelaten, toen ze bijna naar binnen de Star binnen gingen.
-------------------------
Rory Lane "Mijn gek!" Lachte ze, terwijl ze hem lief aankeek. "Dankje" Zei ze terwijl ze instapte in Daran' bak, wat nog wat moeilijk ging met haar jurk. Ze probeerde zo netjes mogelijk in te stappen, wat nog redelijk ging. Ze was niet echt een jurk gewend, maar ach- het was prom!
"Helemaal klaar? Kaartje mee?" Vroeg ze grijnsend, voor de zekerheid. Het was haar weleens over komen dat ze haar prom kaartje in alle stress thuis had laten liggen, maar niet dit keer!.
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Oct 23, 2007 11:43:53 GMT -5
LILIAN LORITHAMOndertussen keek ze weer in de spiegel. Ja, het zat nog perfect. De jurk had ze dan wel zelf uitgekozen, maar verder had haar stylist alles gedaan. Ze bekeek zich zelf van top tot teen. Wat was ze eigenlijk ook knap. Ze glimlachte. Eigenlijk moest ze daar maar blij om zijn. Er waren zat mensen die niet zo knap waren, of gewoon lelijk waren. Ze grinnikte even. Leve god. Ze werd uit haar gedachten gehaald door geklop op de deur. Lilian grijnsde. RYAN! Eindelijk. "Ik kom eraan, lekkerdingetje." Als het Ryan niet zou zijn, zou het wel grote lol zijn. Lekkerdingetje tegen een postbode. Ze grinnikte. Oke, nu even met je gedachten naar het Prom. Ze pakte haar tasje en deed vrolijk de deur open. Ze bekeek Ryan van top tot teen. En keek toen zogenaamd bedroefd. "He, waar is je elfenpak nou?" Vroeg ze, terwijl een pruillipje trok.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 23, 2007 11:57:24 GMT -5
Kaita keek even naar de geïrriteerde mensen die eindelijk hun drinken kregen. "Oeps." Grinnikte ze. Nog eens keek ze naar haar jurk. "Ach, ik overleef het wel denk ik. 'T is maar 1 avond, dat moet kunnen." Ze streek haar haar weer uit haar gezicht. "Nou, ik ben weer op krachten, ga je mee dansen?"
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 23, 2007 12:04:30 GMT -5
Uruha Kouyou
"Ik wist dat je dat zou vragen..maar vooruit,ookal ben ik er niet al te goed in" was zijn antwoord. Uiteindelijk keek hij naar de mensen die nu wel vrolijker waren door hun drinken en trok Kaita toen zachtjes mee de dansvloer op. "Nou.. ik kan wel een beetje dansen,maar de rest moet ik toch nog leren" hij grijnsde eventjes.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 23, 2007 12:08:00 GMT -5
"Ben ik echt zo voorspelbaar dan?" Vroeg Kaita verbaasd. Daarna keek ze hem lachend aan. "Wat, denk je nou echt dat ik wel kan dansen dan? En al helemaal met déze jurk aan waar ik zelfs nauwelijks in kan lopen?" Grijnsde ze. Ze trok hem aan 1 arm mee de dansvloer op en begon vrolijk mee te bewegen op het ritme van de muziek.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 23, 2007 12:14:10 GMT -5
Uruha Kouyou
Uruha dacht na en antwoorde uiteindelijk "Een beetje, maar zo erg ook weer niet" Hij begon ook te dansen en glimlachtte weer eventjes. "Tja..wat ben ik blij dat ik een jongen ben, geen jurken voor mij! En waag het om me ooit eens in een jurk te stoppen" zo bracht hij haar op ideeën maar die kans zou ze nooit krijgen.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 23, 2007 12:18:53 GMT -5
Kaita kreeg direct de slappe lach. "Stop nou geen rare beelden in m'n hoofd wilje!" Kon ze nog net tussen het lachen door uitbrengen. Toen ze uitgelachen was keek ze weer wat serieuzer. "Wacht, ík? Voorspelbaar? Dat neem je terug of ik... Ik doe iets heel onvoorspelbaars." Dreigde ze.
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Oct 23, 2007 12:28:16 GMT -5
"Waarom zou ik dat terug nemen? Soms ben je gewoon voorspelbaar" Uruha grijnsde eventjes. "Trouwens.. wat zou onvoorspelbaar kunnen zijn?" vroeg hij. Hij dansde gewoon verder maar keek hij wel een beetje vragend aan.
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Oct 23, 2007 12:33:21 GMT -5
Kaita stopte abrupt met dansen. Nou... Zoiets als dit." Zei ze, ze stapte naar voren en legde haar hand op zijn borst. Direct daarna zoende ze hem op zijn mond, het was een impulsieve opwelling en het gebeurde al voor ze het zelf doorhad. Na een paar seconden stopte ze met een schok. "Z-zo." Stamelde ze zwakjes en schor. "Ik zei toch dat ik onvoorspelbaar was."
ooc; Jaja Kaita... Hééél onvoorspelbaar xD Hoelang zat dat er al aan te komen?
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Oct 23, 2007 14:15:59 GMT -5
Jarlé Aidin
Jarlé glimlachte verlegen en keek naar de grond. Alle spanningen van de afgelopen 48 uur waren in één klap verdwenen, en maakten plaats voor vlinders in haar buik. Wat was Zach toch lief ! Haar favoriete bloemen ! "Wat ontzettend lief van je! Jij hebt wel een kus verdient !" De bloemen nam ze met grote ogen aan en gaf hem een zoen op zijn mond. Daarna zette ze het boeket op de tafel neer. "Nu moeten we echt gaan, hoewel dit echt níet mijn ding is, maar ik hou er niet van te laat te komen." Zei Jarlé lachend met een grote grijns op haar gezicht. Al haar verlegenheid, ingehoudenheid, dat verdween allemaal als Zach bij haar was.
Diego Sanders
Diego liep met een licht bedrukt gezicht The Star binnen, een bandje voor 16+ om zijn pols, vrienden aan zijn zijden. Ze waren allemaal hard aan het lachen, hoewel ze nog niet eens dronken waren. Ze hadden nog niets gedronken ofzo, maar deze gasten leken soms wel meiden als het om giechelen ging. Zelf kon Diego er niet echt om lachen. Het moment dat hij Kaye voor Prom had gevraagd, de blik in haar ogen als ze het over dit feest hadden, alles verscheen voor zijn ogen. En nu gingen ze er apart heen; met een grote ruzie. Hij zuchtte diep en stapte naar binnen. De lucht van cigaretten en bier stoof zijn neus in. Harde meeslepende muziek bereikte zijn oren. Zijn bruine ogen flitsten de zaal door; op zoek naar Kaye.
Rain Baylor
Zenuwachtig zat Rain op de bank, te tikken met haar voet. Ze was al helemaal opgedoft en opgemaakt, en nu was het wachten op Jon. Ze had een mooie blauwe jurk aan die haar mooi stond, haar haren gekruld en zich mooi opgemaakt. Net had ze samenmet Abby elkaar opgemaakt en een beetje ingedronken, maar die was al vertrokken met Lex. Waarom was Jon zo laat?
Rain had maanden uitgekeken naar het Prom, en nu was het eindelijk zo ver ! Als ze eraan dacht uren en uren met Jon te dansen en te zoenen groeide de vlinders in haar buik. Ze maakten een leuk stelletje; ze waren nu al bijna een maand bij elkaar ! Wat kon de tijd vliegen. Nog eens keek ze op de klok. Er zou toch niks gebeurd zijn...? Snel zette ze dat idee van zich af. Natuurlijk niet ![/size][/font]
|
|
|
Post by Kaye River Abby Levi Niké on Oct 23, 2007 15:57:11 GMT -5
KayeWest t h e v o i c e o f l o v e Zenuwachtig slenterde Kaye langs de dansende mensen. Om haar pols had ze een 16+ bandje, die ze nu dankbaar gebruikte bij de bar. Normaal dronk ze zo goed als nooit, maar nu gierden de zenuwen zó door haar lijf dat ze bijna wankelde. Ze wilde niet optreden! Waarschijnlijk zou ze van angst ontzettend vals zingen, of haar tekst vergeten. Ze zuchtte even, en nam een slokje van haar Breezer. Getver, wat zoet! Na nog een slokje te hebben genomen, zette ze het snel wel. Ander ging ze zometeen over haar nek. Ze keek even op de klok boven de bar. Om een uur of half 11 zou ze beginnen... Haar ogen gleden weer over de dansende leerlingen. Was Diego er al?
|
|