|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Aug 22, 2007 5:40:51 GMT -5
Gefeliciteerd die jarig is die Evlena speelt wete je naam niet ^^
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 22, 2007 5:46:14 GMT -5
Ja idd xD Dat had ik ook een keertje met een vriendin. Ik zei iets dat blijkbaar heel grappig was ofzo, maar dat had ik zelf niet helemaal door. Zie ik dat kind ineens helemaal dubbelliggen voor de cam, dus ik echt zo: "Wat zit jij nou weer dom te lachen, heeft iemand iets grappigs gezegd ofzo?" Toen moest ze nog harder lachen, toen kwam d'r ma binnen xD Die stond echt zo: "... Ok, ik laat je wel weer even alleen..."
|
|
|
Post by Evlena T. Hudson on Aug 22, 2007 5:53:56 GMT -5
Gefeliciteerd die jarig is die Evlena speelt wete je naam niet ^^ Muahaha, ik Vera genaamd zijn. Bedankt! ;D
|
|
|
Post by Lex Jamie Jason Damian Daphne on Aug 22, 2007 5:56:35 GMT -5
whhee xD
|
|
|
Post by Nic & Daran & Lil & Ty & Mick. on Aug 22, 2007 6:56:22 GMT -5
Jaa feliciteerd, Veraa !! xD
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Aug 22, 2007 8:07:54 GMT -5
Congratz! ^^
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 22, 2007 11:22:03 GMT -5
Feli Vera!
|
|
|
Post by Roy x Lil x Jon x Jake x Jewel on Aug 22, 2007 14:17:39 GMT -5
Omg, ik zit aan de overgebleven kinderchampagne die ik voor de grap voor mijn feestje had gekocht. Met een beetje fantasie smaakt het naar echte champagne en krijg je er ook een warm gevoel van in je buik xD
|
|
|
Post by Evlena T. Hudson on Aug 22, 2007 15:28:27 GMT -5
Thanks, thanks en.... THANKS!  Oeh, ik heb een superverjaardag gehad. <3 Ohja trouwens Jamielexjasondamian dingetje, jessica denk ik, jouw avater is zo goed. Patrick rulez! ;D
|
|
|
Post by Kaita ~ Amaya ~ Yuki ~ Eric on Aug 23, 2007 14:52:15 GMT -5
Thanks, thanks en.... THANKS!  Oeh, ik heb een superverjaardag gehad. <3 Ohja trouwens Jamielexjasondamian dingetje, jessica denk ik, jouw avater is zo goed. Patrick rulez! ;D I agree xD Ik had die avvie ook al gejat xD
|
|
|
Post by Dani Filth on Oct 9, 2007 13:21:06 GMT -5
Hm, aangezien ik nog geen toestemming heb van Anna op mijn applicatie zal ik me hier maar eens voor gaan stellen =P Ik ben dus Lizzy, op Neopets (ik weet niet hoeveel van jullie er ook op Neo RP'en?) ben ik Pirate__666. Enneuhm, ik houd van muziek, tekenen, scouting, mijn vriend, nog meer muziek, enz. Standaart hobby's dus xD Als jullie nog iets willen weten, tja, dan hoor ik het wel ^^
Grtz Lizzee.
|
|
Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 10, 2007 5:02:13 GMT -5
whihi, oké Robin gaat dan ook maar gezellig praten ;D (is niet verboden toch?)
--- ik verveel me dood, thuis zitten met bloedende oren is niet leuk.. moest gisteren om tien uur sávonds nog even naar groningen voor de huisarts. omdat mijn linkeroor bleeef bloede na de oparatie :l echt bagger.
nu zit ik thuis, te wachten tot ik wordt geacpteerd als een PMA student ;P hihi kusjes.
|
|
|
Post by Cress /&/ Mark on Oct 12, 2007 12:47:39 GMT -5
*even iets melden wilt* Niet dat het boeit ofzo, maar ik ben vanaf morgen 12 uur tot zondagavond (21-10) op vakantie, vandaar dat ik dan niet online kan komen, geen internetcafés daar ¬¬ Daarom reageer ik dan ook niet op topics of andere dingen xD
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Oct 14, 2007 3:07:03 GMT -5
hee ^^ ehm, zouden jullie mss iets willen doen? =) M'n nichtje, kan een digitale camera winnen =o maar, dan moet ze wel zo veel stemmen hebben.. dus, zouden jullie je alsjeblieft willen aanmelden hier =) --> imgme.nl/aanmelden.php?regID=1179 <-- ^__^ het is in 1 minuutje/minder klaar en en en ik zou dan heeeeeeel blij zijn! xD daar doe je het wel voor hms? xD een blije saar ^__^"lol. iddg alvast bedankt! =3
|
|
Suishou x Mia
Full Member

I will forgive but not forget
|
Post by Suishou x Mia on Oct 14, 2007 12:25:25 GMT -5
Nee want ik ben niet zo lief! *voelt zich zwaar in de - gezet* Tuurlijk ik kijk wel even.
|
|