|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 10:59:33 GMT -5
Ben in Alkmaar geboren, nooit verder gezien of geweest. Tenzij me geboorte meetelt. XD
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 11:11:26 GMT -5
Hm...wel stil hier ineens o.o owja...het is rond etenstijd XD
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 11:23:10 GMT -5
Zal ik Pennas de grote beurt gaan geven dan, of niet, het is misschien wel leuk om te doen, een fantasy idee --- Kan pennas wel gebruiken, dus ik ben er mee eens ^^
|
|
|
Post by Marko Baylor on Mar 2, 2007 11:25:50 GMT -5
JEEEEEJ, kyrtje is het met me eens *knuffeld kyrtje* GOED ZO  . Het word een grote fantasy village rp, of iets dergelijks, maar er zit ook het magical high school en het war idee in want er komt een school en er komt een taveerne waar verhalen verteld worden
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 11:27:50 GMT -5
JEEEEEJ, kyrtje is het met me eens *knuffeld kyrtje* GOED ZO:D . Het word een grote fantasy village rp, of iets dergelijks, maar er zit ook het magical high school en het war idee in want er komt een school en er komt een taveerne waar verhalen verteld worden
--- Taveerne? wat is dat XD Ik weet weinig dingen dus ^^" Maar dat idee, lijkt me wel cool *is platgehugt* 2de knuffel die ik van je krijg XD
|
|
|
Post by Marko Baylor on Mar 2, 2007 11:31:42 GMT -5
*knuffeld nog eens* correctie, derde (driede  ) keer  . Een taveerne is een middeleeuwse bar
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 11:34:49 GMT -5
Oke, middeleeuwse bar, dus het wordt nu dus: Fantasy/beetje middeleeuws/en war ofzo? XD Heb daar alweeeeeer me naam verandert, dit keer in Gewoon Tifa. (Tifje) Ik ga maar eens bijhouden, door hoeveel mensen ik gehugt wordt XD
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 11:35:25 GMT -5
Owja, en ben zo eten XD
|
|
|
Post by Kaye River Abby Levi Niké on Mar 2, 2007 11:51:38 GMT -5
Ola, ben er ^^ Vriendin is hier, dus ben vanaaf pas weer echt on. Btw, waar is Anna?
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 2, 2007 11:58:12 GMT -5
Anna die is naar de bioscoop, had even met haar gepraat op msn ^^
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Mar 2, 2007 13:07:48 GMT -5
OMMGSSHH! radio 538 heeft een - focking - KEANE! actie ^^ Je moet bellen, kan je kaartjes winnen C= ik had contact >
'Met Kimberleeyy, ja sorry je bent niet de 12e beller'
damnn wat ging mijn hard tekeer toen ze opnam xD Nu luister ik 538 en zodra liedje van keane langskomt bellen ^^
wens me succes C=
dus xD hai iedereeeeeen! C=
|
|
|
Post by Rain Jarlé Diego Kayleigh on Mar 2, 2007 15:06:32 GMT -5
xD JA IK HOORDE HET OOOOOOOOOOKKKK! KEANE KOMT NAAR AMSTERDAM! IN HET WESTERPARK 3 JULI OF ZOIETS! XD ZIE JE WEL DAT IK GELIJK HAD, SAAR?!  ^^ Inderdaad, ik was naar Dream Girls. HIPPE FILM MAN! Duurde wel 2,5 uur. O.O
|
|
|
Post by Kaye River Abby Levi Niké on Mar 3, 2007 4:35:54 GMT -5
OMG, SAAAAAR, IK DOE MEE xD Dan gaan we samen -ebil grin-
|
|
|
Post by - Little Butterfly - on Mar 3, 2007 5:32:38 GMT -5
Dream girls heb ik thuis gezien XD ach ja, moeders hé die gek zijn op downloaden. Heb erg veel films daardoor XD
|
|
|
Post by Zach.Emily.Rory.Luke.Dino on Mar 3, 2007 5:51:16 GMT -5
JAA! =D OMG. ik loop de hele dag met de telefoon op zak xD en net nu, nu mijn vader belde speelde ze Keane - dus ik gillen, me vader klikt de lijn weg xD en ik bellen. 'Jammer.. alle lijnen zijn bezet' poep hun D=
nu heb ik het maar even opgegeven, gister ookal tich keer gebeld, je kan gewoon een freakin' Meeting winnen!
en nu heb ik de pest aan Peter, die wel won xD
|
|